کد خبر : 1989053 | 02 دی 1402 ساعت 23:30 | 25.1K بازدید | 4 دیدگاه

مارکو آرناتوویچ:

وقتی اینتر تماس گرفت مثل یک بچه ذوق داشتم!

مارکو آرناتوویچ، مهاجم اینتر، اعتراف کرده که شرایط سختی را سپری می‌کند اما وقتی در ابتدای فصل با تماس این باشگاه مواجه شد مانند یک کودک ذوق داشت.

وقتی اینتر تماس گرفت مثل یک بچه ذوق داشتم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آرناتوویچ، مهاجم اینتر، اعتراف کرد که پاس گل او برای نیکولو بارلا در شرایطی ارسال شد که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. ملی پوش اتریشی امشب در بازی مقابل لچه به میدان رفت و به جای لائوتارو مارتینز مصدوم بازی کرد.

آرناتوویچ پس از بازی درباره شادی همبازیانش پس‌ از ارسال پاس گل برای بارلا گفت: "آن‌ها می‌دانند که من در لحظه سختی هستم، ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم. فصل را با یک پاس گل شروع کردم، اما پس از آن 6 هفته بیرون بودم. ریکاوری سخت بود، اما اکنون به بهترین حالت خود نزدیک شده‌ام. بازیکنان هر روز با من صحبت می‌کنند اما واقعا در شرایط آسانی نیستم. فقط می‌توانم از باشگاه، هم تیمی‌هایم و هواداران تشکر کنم."

حمایت هواداران؟

این کاری است که آن‌ها انجام می‌دهند و به همین دلیل است که ما باید تمام تلاش خود را برای این باشگاه انجام دهیم چون هواداران روی سکوها هم این کار را می‌کنند. می‌خواهم تمام تلاشم را برای این پیراهن انجام بدهم. من عاشق این باشگاه هستم، وقتی اینتر با من تماس گرفت، به اندازه یک بچه خوشحال بودم. دوران سختی بود، 7 هفته بیرون بودم.  من عاشق این افراد هستم، من عاشق این باشگاه هستم.

آیا یک پاس گل زیبا ارزش یک گل را دارد؟

من سعی می‌کنم گل بزنم، همه کار می‌کنم اما نتیجه‌ای نداشته اما ما باید همه چیز را برای بردن اسکودتو انجام دهیم.

نگرانی برای نزدیک شدن یوونتوس به صدر جدول؟

ما به یوونتوس اهمیتی نمی‌دهیم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم و سپس خواهیم دید که چه می‌شود.

چه زمانی در سن سیرو گل می‌زنی؟

نمی‌دانم، همیشه تلاش می‌کنم. در حال حاضر، دشوار است  دروازه‌بان حریف امشب خوب کار کرد اما ما پیروز شدیم و این مهم است.

دیدگاه‌ها