کد خبر : 1989061 | 03 دی 1402 ساعت 07:27 | 20.8K بازدید | 12 دیدگاه

نه تاه، هیچکس زمستان نمی‌رود!

جلوگیری سران لورکوزن از یک خودکشی

باشگاه بایرلورکوزن با توجه به صدرنشینی در بوندسلیگا آلمان با جدایی بازیکنانش در ژانویه مخالفت کرده است.

جلوگیری سران لورکوزن از یک خودکشی

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که به نقل و انتقالات بازار زمستان نزدیک می‌شویم، در بوندسلیگا خبر از علاقه بایرن مونیخ نسبت به جذب جاناتان تاه مدافع بایرلورکوزن تیم صدرنشین بوندسلیگای آلمان رسید که این موضوع این ذهنیت را ایجاد کرد که بایرن مونیخ باری دیگر به دنبال وسوسه کردن ستارگان تیم‌های رقیب است.
سیمون رولفس مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن در گزارشی با روزنامه کیکر گفت: همه می‌مانند. ما اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی در زمستان برود.
بایرلورکوزن در این فصل در هیچ بازی شکست نخورده و در صدر جدول بوندسلیگا آلمان قرار دارد و با 4 امتیاز بیشتر از بایرن که یک بازی به تعویق افتاده باقی مانده است، در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد.

1970411

لورکوزن تابه‌حال قهرمان بوندسلیگا نشده و خبر انتقال احتمالی تاه به بایرن مونیخ روز گذشته تخت عنوان خودکشی منتشر شد؛ چرا که بایرن مونیخ در خط دفاعی خود به زودی دچار آشفتگی بیشتری خواهد شد چون کیم مین جائه و نصیر مزروعی هر دو در آغاز سال میلادی به منظور شرکت در جام ملت‌های آفریقا و آسیا قرار است از تیم جدا شوند. لورکوزن هم در این مقطع آسیب خواهد دید چرا که کوسونو و تاپسوبا همراه با بونیفیس راهی جام ملت‌های آفریقا می‌شوند و ژابی آلونسو از حالا می‌داند که در بازی با بایرن مونیخ احتمال می‌رود برخی از نفرات تیمش را نداشته باشد.

دیدگاه‌ها