کد خبر : 1989074 | 03 دی 1402 ساعت 01:22 | 12.9K بازدید | 12 دیدگاه

رم ۲-۰ ناپولی: سقوط ناپولی ۹ نفره در المپیکو

رم در بازی بزرگ از هفته هفدهم سری A، ناپولی را ۲-۰ شکست داد.

رم ۲-۰ ناپولی: سقوط ناپولی ۹ نفره در المپیکو

به گزارش "ورزش سه" شاگردان ژوزه مورینیو و والتر ماتزاری در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال ایتالیا به مصاف همدیگر رفتند. بازی جذابیت و سرعت زیادی نداشت و در نهایت شاگردان مورینیو با گل‌های لورنزو پلگرینی و روملو لوکاکو به پیروزی رسیدند.

این دیدار با سرعت نه‌چندان زیاد آغاز شد و دو تیم میلی به بازی هجومی و حمله نداشتند. اولین موقعیت زمین در دقیقه ۱۹ رقم خورد. جایی که ضربه ادواردو بووه از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.

بووه دو دقیقه بعد نیز صاحب یک موقعیت فوق‌العاده شد اما این بار مرت ضربه‌اش را دفع کرد.

رم کمی بهتر از ناپولی بود و شاگردان ماتزاری توان خلق موقعیت نداشتند. در دقیقه ۳۴ یک بار دیگر رم صاحب موقعیتی مناسب شد اما این بار ضربه دی‌لورنزو با اختلاف زیادی به اوت رفت.

در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

1970438

در دقیقه ۴۸ پولیتانو با حرکت از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که با واکنش خوب پاتریسیو همراه بود.

در ادامه دوباره بازی افت کرد و شاهد اتفاق خاصی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۶ پولیتانو به دلیل خطا روی زالفسکی با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

1970437

در دقیقه ۷۶ توپی از سمت راست به سردار آزمون در محوطه جریمه رسید. او ضربه‌اش را زد اما توپ با دخالت دفاع برگشت خورد. در ادامه الشعراوی تلاش کرد شوت‌زنی کند اما سایه‌زنی کرد و توپ به پلگرینی رسید. در ادامه هافبک رم بدون معطلی با ضربه‌ای زیبا دروازه ناپولی را باز کرد.

1970436

در دقیقه ۸۶ ویکتور اوسیمن کارت زرد دومش در این بازی را گرفت و او هم اخراج شد تا ناپولی ۹ نفره شود.

1970439

در دقیقه ۶+۹۰ در حالی که ناپولی برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود رم صاحب یک ضد حمله شد و لوکاکو در سمت راست محوطه جریمه گل دوم را هم به ثمر رساند.

ثانیه‌هایی بعد داور سوت پایان را زد و بازی تا نتیجه ۲-۰ به سود رم به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها