کد خبر : 1989104 | 03 دی 1402 ساعت 09:37 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

حمله به مورینیو و رم: هیچ کاری نکردید و برنده شدید!

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، به شدت از باخت تیمش برابر رم عصبانی و ناراحت است.

حمله به مورینیو و رم: هیچ کاری نکردید و برنده شدید!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و با دو گل بازی را به این تیم واگذار کرد. 

آنها پس از شکست تحقیرآمیز برابر فروزینونه در کوپا ایتالیا قدم به این بازی گذاشته بودند تا نشان دهد که آن باخت فقط یک اتفاق بوده است اما شرایط مطابق خواسته این تیم پیش نرفت تا یک باخت دیگر هم در کارنامه‌شان رقم بخورد. 

مورینیو پس از پایان این بازی گفته بود که در عرض پنج دقیقه متوجه شده که تیمش پیروز میدان خواهد بود و مطرح کردن چنین ادعایی به هیچ وجه به مذاق سرمربی ناپولی خوش نیامد و ماتزاری در پاسخ به این صحبت در حالی که عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت: «به جای این که به من بگویید که کس دیگری چه حرفی زده است، سوال بپرسید. زمانی که از من سوال کنید، به شما پاسخ خواهم داد.»

1970484

این مربی ایتالیایی که از اظهارات مورینیو ناراحت درباره برتری تیمش در همان دقایق ابتدایی ناراحت و خشمگین بود، اضافه کرد:« اطمینان دارم که سبک بازی ما نشان داد که به نبال پیروزی هستیم و مدام در پی حمله به فضاها بودیم. همان دقایق ابتدایی بازی بهترین بازه زمانی ما در طول این دیدار بود و ما تنها تیمی بودیم که شایستگی پیروزی در آن مقطع زمانی از این بازی را داشتیم. 

به اندازه کافی در یک سوم هجومی خودمان خوب نبودیم و ضربات پایانی ضعیفی به توپ زدیم اما مالکیت توپ به‌صورت کلی در اختیار ناپولی بود. به‌جز فرصتی که آندره‌آ بلوتی خلق کرد که روی اشتباه ما بود، رم هیچ کار خاصی انجام نداد. کنترل بازی در دست ما بود، ما فکر کردیم که می‌توانیم از حریف پیش بیفتیم و بازی را ببریم اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت.»

دیدگاه‌ها