کد خبر : 1989110 | 03 دی 1402 ساعت 09:56 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

هدف ستاره جنجالی: سهمیه لیگ قهرمانان و بیشتر!

روملو لوکاکو، ستاره رم، می‌گوید هدف این تیم این است که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی یا بالاتر از آن قرار بگیرد.

هدف ستاره جنجالی: سهمیه لیگ قهرمانان و بیشتر!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد و به عنوان تیم برنده زمین را ترک کند. 

این سه امتیاز ارزش بسیار زیادی برای شاگردان ژوزه مورینیو داشت و باعث شد که آنها یک امتیاز از ناپولی پیش بیفتند و با 28 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار بگیرند تا بیشتر از قبل به جمع چهار تیم صدر جدول نزدیک شده باشند. 

لوکاکو پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «بازی خیلی پیچیده‌ای بود اما ما با پختگی و تجربه و در بسیاری از دقایق با کیفیت بیشتر بازی کردیم. فکر می‌کنم بیشتر از هر چیزی به‌خاطر نمایشی که در نیمه دوم ارائه کردیم شایستگی کسب پیروزی در این بازی را داشتیم. 

1970496

اگر تیمی به دنبال این است که در جایگاه چهارم یا بالاتر از آن قرار بگیرد باید بدون شک در چنین دیدارهایی به پیروزی برسد و هدف ما هم همین است و به همین دلیل این برد برای ما ارزش و اهمیت بسیار زیادی داشت.»

بازی بعدی رم برابر یوونتوس و دیداری بسیار حساس و تماشایی برای هر دو طرف خواهد بود که آخرین بازی این تیم در سال 2023 میلادی به حساب می‌آید. 

دیدگاه‌ها