کد خبر : 1989118 | 03 دی 1402 ساعت 10:47 | 18.9K بازدید | 38 دیدگاه

اعتراف جالب ستاره آرسنال: پنالتی لیورپول را نگرفتند!

ویلیام سالیبا، ستاره آرسنال، تایید کرد که صحنه برخورد توپ به دست مارتین اودگارد پنالتی بوده و آرسنال روی این صحنه شانس آورده است.

اعتراف جالب ستاره آرسنال: پنالتی لیورپول را نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

صحنه جنجالی نیمه اول که برخورد توپ به دست مارتین اودگارد در محوطه جریمه آرسنال را نشان می‌داد با اعتراض بسیار مربیان و بازیکنان لیورپول همراه شد اما داور وسط و همچنین کمک داور ویدیویی به این نتیجه رسیدند که این خطای هند نبوده است. 

با این حال، به نظر می‌رسد که حتی بازیکنان حریف معترف هستند که این صحنه توانایی اعلام پنالتی به سود شاگردان یورگن کلوپ را داشته و در واقع خوش شانسی آرسنال بوده که چنین اتفاقی رخ نداده است. 

1970351

سالیبا پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره این صحنه به خبرنگاران گفت:« بله، البته که پنالتی بود. البته، بدون شک پنالتی بود. اما من داور نیستم و ما باید تصمیمی که او در این باره گرفت را بپذیریم.»

توپچی‌ها با کسب یک امتیاز این بازی توانستند 40 امتیازی شوند و بار دیگر به صدر جدول برگردند و لیورپول هم امتیاز با استون ویلا و با تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها