کد خبر : 1989124 | 03 دی 1402 ساعت 11:08 | 129K بازدید | 125 دیدگاه

با وجود ترند نام کریستیانو رونالدو؛

مسی در فضای مجازی رونالدو را شکست داد

در طول سال 2023 نام لیونل مسی بیشتر از هر فوتبالیست دیگری در اینترنت جست‌وجو شده است.

مسی در فضای مجازی رونالدو را شکست داد

به گزارش "ورزش سه"، سال 2023 با قهرمانی مسی در جام جهانی و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2022 توسط فدراسیون بین المللی فوتبال آغاز شد و در پایان هم مجله فرانسوی فرانس فوتبال برای هشتمین بار توپ را به او اعطا کرد.

روزنامه دیلی میل با انتشار گزارشی اعلام کرد که آماری که توسط Fbref تهیه شده، نشان می‌دهد مسی از پایان جام جهانی 2022 بر موتورهای جستجو در سراسر جهان تسلط داشته است.

بیشترین جست‌‌وجوی نام مسی در آمریکا صورت گرفته و او همچنین در مصر، ترکیه، کانادا، آلمان، بلژیک، هند، چین، آفریقای جنوبی، غنا، آرژانتین، سوئد، هلند و ایتالیا هم در صدر فهرست بازیکنانی که نام‌شان در اینترنت جست‌وجو شده، قرار دارد.

این در حالی است که کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، در 25 سال گذشته پرجست‌وجوترین ورزشکار گوگل بوده است، اما طبق آخرین آمار، او امسال در صدر این فهرست قرار نگرفته و تنها در کشورش، پرتغال، صدرنشین جست‌وجوهای گوگل بوده است.

1970521

همچنین کیلیان امباپه در فرانسه، نیمار در برزیل، کوین دی بروین در شیلی، مویسس کایسیدو اکوادوری در انگلیس، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند، لوکا مودریچ در کرواسی، گوتی، بازیکن سابق رئال مادرید در کلمبیا، سام کر در استرالیا، لوئیس سوارز در اروگوئه، وینیسیوس جونیور در اسپانیا، راسموس هویلوند در دانمارک، لواندوفسکی در لهستان، برونو فرناندز در نیجریه نیز بازیکنانی هستند که در سایر کشورها در صدر بیشترین جست‌وجو در گوگل قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها