کد خبر : 1989134 | 03 دی 1402 ساعت 11:32 | 8K بازدید | 6 دیدگاه

منظمی: این ضایعه یک فاجعه برای فوتبال بود

خاطرات نایب رئیس فدراسیون از ملیکا محمدی

نایب رئيس فدراسيون فوتبال درگذشت مليكا محمدى بازيكن تيم ملى و باشگاه خاتون بم را فاجعه بزرگى براى ورزش ايران دانست.

خاطرات نایب رئیس فدراسیون از ملیکا محمدی

به گزارش "ورزش سه"، مليكا محمدى فوتباليست ملى پوش باشگاه خاتون بم صبح امروز به‌خاطر حادثه تصادف ماشين كرايه‌اى در ورودى شهر بم چشم از جهان فرو بست تا شوک بزرگى به فوتبال و ورزش ايران وارد شود.

مريم منظمى، نایب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس فوتبال زنان كه اشک امانش را بريده بود به "ورزش سه" گفت: امروز عازم بم هستم تا از نزديك شرايط دو بازيكن مطرح ديگر فوتبال كشورمان كه در اين سانحه اسفبار و اسفناک همراه مليكا بوده‌اند و آسيب شديدى ديده‌اند را رصد كنم.

مريم منظمى ادامه داد: مليكا بچه من بود و دختر فوتبال ايران، امروز فوتبال ما يكى از بهترين‌ها و با اخلاق‌ترين بازيكنانش را از دست داد كه از آمريكا به عشق وطن و مردمش براى افتخارآفرينى در فوتبال ملى زنان به ايران برگشته بود.

نایب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: رفتن مليكا محمدى قابل باور نيست، هنوز نمى‌توانم باور كنم، اين ضايعه بزرگى براى فوتبال ايران و تيم ملى زنان كشورمان است.شوك بزرگى كه بايد آن را فاجعه‌اى تمام عيار دانست.

مريم منظمى با اشاره به اينكه در پرواز و سفر تيم ملى به استراليا با مليكا محمدى كنار هم نشسته بوده‌اند، گفت: مليكا يكى از بازيكنان بزرگ، تأثيرگذار، تكنيكى، متعصب و گلزن فوتبال زنان ايران به شمار مى‌رفت كه تحصيلاتش در آمريكا به گونه‌اى بود كه بتواند مردم و دنيا را بهتر بشناسد.
در طول سفر به استراليا مى‌گفت عاشق ايران و مردم آن است چون اينجا زندگى جاريست و براى همين از آمريكا به ايران برگشته است. او از خود اخلاق خوب، تعصب و محبت را به جا گذاشت و در مرحله دوم مقدماتى المپيك به ميزبانى استراليا بازي‌هاى بسيار خوبى براى تيم ملى انجام داد. فوتبال ايران و تيم ملى زنان كشورمان يكى بهترين ستاره‌هايش را چه از منظر اخلاقى و چه از نظر فنى از دست داد.

نایب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد تعويق يا چگونگى ادامه برگزارى رقابت‌هاى ليگ برتر زنان با توجه به سانحه غم‌بار ماشين كرايه‌اى سه بازيكن تيم خاتون بم به عنوان صدرنشين ليگ متذكر شد: ليگ فوتبال زنان ايران با نام و ياد مليكا محمدى ادامه خواهد يافت چون او عاشق فوتبال بود اما تغييرات، جزیيات و برنامه‌ريزى تحت اين فاجعه‌ى پيش آمده را گلاره ناظمى، مسئول ليگ و برگزارى رقابت‌ها در اختيار رسانه‌ها قرار مى‌دهد.

✍🏻 پوريا تابان

دیدگاه‌ها