کد خبر : 1989135 | 03 دی 1402 ساعت 11:28 | 73.9K بازدید | 49 دیدگاه

تمجید مورینیو از سردار: تکنیکی‌تر از ستاره ایتالیایی!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از بازی شب گذشته برابر ناپولی بار دیگر از عملکرد سردار آزمون تمجید کرد.

تمجید مورینیو از سردار: تکنیکی‌تر از ستاره ایتالیایی!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان ناپولی بود و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

سردار آزمون در این بازی هم از ابتدا فرصت حضور در ترکیب جالوروسی را پیدا نکرد و کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در دقیقه 71 جانشین لئاندرو پاردس در ترکیب تیمش شد تا به آنها در کسب سه امتیاز این بازی کمک کرده باشد. 

پس از ورود سردار بود که شرایط برای رم به شکلی پیش رفت که آنها موفق شدند توسط لورنزو پلگرینی و روملو لوکاکو دو بار دروازه حریف را باز کنند و پیروزی ارزشمندی را در این بازی به دست آورند. 

1970450

مورینیو پس از پایان این بازی درباره انتخاب ترکیب تیمش خصوصا در خط حمله به خبرنگاران گفت: «ما تصمیم گرفتیم بازی را با حضور لوکاکو بلوتی شروع کنیم تا بتوانیم نبرد فیزیکی دقیقی را در زمین بازی با مدافعان میانی ناپولی رقم بزنیم و بازی مستقیم را در دستور کار خودمان قرار دهیم. 

همچنین سعی داشتیم که نفوذ از مناطق عمقی را به درستی انجام دهیم. این قدرت خلاقیت بازیکنان ما بود که باعث شد فرصت گلزنی پیدا کنم. لورنزو بسیار خلاق است و الشعراوی هم خلاق و سریع است. سردار آزمون بسیار تکنیکی‌تر از بلوتی است. 

من از عملکرد تیمم خیلی خوشحال و راضی هستم، پس از یک هفته تلاش بسیار و سخت‌گیری زیاد به آنها در تمرینات، توانستیم عملکرد بهتری در زمین داشته باشیم. این پیروزی برای ما بسیار لذت‌بخش بود.»

دیدگاه‌ها