کد خبر : 1989137 | 03 دی 1402 ساعت 11:40 | 21.2K بازدید | 10 دیدگاه

ناامیدی ستاره بارسا: ژاوی به تو اعتماد ندارد

اوریل رومئو، هافبک بارسلونا، اعتماد ژاوی را از دست داده است و دیگر شانس زیادی برای حضور در ترکیب این تیم ندارد.

ناامیدی ستاره بارسا: ژاوی به تو اعتماد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رومئو پس از یک فصل درخشش در ترکیب خیرونا و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته راهی بارسلونا شد تا به تقویت خط میانی این تیم کمک کرده باشد. 

او در ابتدا توانست نمایش خوب و درخشانی را در ترکیب این تیم ارائه کند اما رفته رفته با مشکلات بسیاری مواجه شد و افت فاحش و شدیدش یکی از دلایل هشدار ژاوی به رسانه‌ها و هواداران درباره انتقادهای شدید از بازیکنان بود. 

پیش از این منابع نزدیک به این تیم خبر داده بودند که بسیاری از بازیکنان بارسا معتقد هستند که فشار شدید روی این بازیکن باعث شده که او از نظر روحی و روانی با مشکلات بسیاری مواجه شود و همین یکی از دلایل افت او بوده است. 

1969255

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که رومئو به‌صورت کامل اعتماد ژاوی را از دست داده و سرمربی بارسا دیگر هیچ تمایلی به استفاده از او در ترکیب تیمش در بازی‌های دشوار پیش رو ندارد. 

این مربی جوان این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه بارسا هم رسانده و از آنها خواسته که هرچه زودتر فکری به حال جذب یک هافبک دفاعی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی باشند. 

شایعاتی هم درباره احتمال بازگشت رومئو به خیرونا مطرح شده و این احتمال وجود دارد که او در همین پنجره زمستانی بار دیگر به تیم سابقش برگردد. 

دیدگاه‌ها