کد خبر : 1989148 | 03 دی 1402 ساعت 11:58 | 19.2K بازدید | 5 دیدگاه

آغاز مذاکرات برای حفظ ستاره بارسا: باز هم قرضی!

بارسلونا مذاکراتش برای حفظ ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، را با این باشگاه آغاز کرده است.

آغاز مذاکرات برای حفظ ستاره بارسا: باز هم قرضی!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی با امضای قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست تا بازی در تیم محبوبش را تجربه کند. 

او که به هیچ وجه تمایلی به ادامه کار تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه نداشت بارها در طول تابستان به بارسلونا ابراز علاقه کرد و در نهایت توانست پیراهن این تیم را به تن کند و خیلی زود به ستاره آنها تبدیل شد. 

مدیران بارسا و همچنین ژاوی علاقه زیادی به ادامه همکاری با این ستاره پرتغالی دارند اما شرایط مالی این باشگاه و همچنین مبلغ مدنظر اتلتیکو برای فروش او باعث شده که کار برای خرید او در تابستان سال آینده دشوارتر از حد تصور آنها باشد. 

1962305

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که مدیران این باشگاه مذاکرات برای حفظ فلیکس را با مدیران اتلتیکو مادرید آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند او را برای یک فصل دیگر هم به‌صورت قرضی در این تیم حفظ کنند. 

این باشگاه در تلاش است تا اتلتیکو را راضی کند که مبلغ بیشتری برای این قرارداد قرضی پرداخت نکند اما بند خریدی در قرارداد این بازیکن برای تابستان 2025 بگنجاند. این بند با توجه به بعضی از معیارها ممکن است به بند خرید اجباری تبدیل شود. 

دیدگاه‌ها