کد خبر : 1989182 | 03 دی 1402 ساعت 14:10 | 71.8K بازدید | 40 دیدگاه

عذرخواهی از ستاره لیورپول: ببخشید ‌استخوانت شکست!

بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، از کنستانتین سیمیکاس به‌خاطر خطایی که روی او انجام داد و باعث شکستن استخوان ترقوه‌اش شد عذرخواهی کرد.

عذرخواهی از ستاره لیورپول: ببخشید ‌استخوانت شکست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول قرار گرفت و در نهایت با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

سیمیکاس در نیمه اول این بازی و پس از خطای شدیدی که ساکا روی او انجام داد به شدت با یورگن کلوپ برخورد کرد و به زمین افتاد و همان زمان مشخص بود که مصدوم شده و احساس درد بسیار زیادی دارد و بلافاصله راهی بیمارستان شد. 

پس از پایان بازی بود که اعلام شد این بازیکن از ناحیه استخوان ترقوه دچار شکستگی و مصدومیت شده است و به همین دلیل مدتی قادر به حضور در میدان و همراهی تیمش نخواهد بود و این خبر بسیار بدی برای لیورپول در دیدارهای پیش رو است. 

1970373

ساکا پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «شنیدم که او به بیمارستان رفته است، بنابراین خواستم که از او عذرخواهی کنم. البته که این خطا را از قصد انجام ندادم. برای من شرایط 50-50 بود و شانه به شانه با او پیش رفتم. 

من درست این صحنه را ندیدم اما او باید سقوط بدی کرده باشد. این که او با یورگن کلوپ برخورد کرد را هم ندیدم. تمرکزم روی فرار به سمت جلو بود چون اصلا به این موضوع فکر نکردم که مرتکب خطایی شده باشم.»

دیدگاه‌ها