کد خبر : 1989232 | 03 دی 1402 ساعت 17:18 | 37.6K بازدید | 34 دیدگاه

خانواده مرحومه محمدی در راه ایران؛

آیدا محمدی: خواهرم از حرف مردم نترسید و زندگی کرد

خواهر ملیکا محمدی در تماس با ''ورزش سه'' از بازگشت خانواده محمدی به ایران برای تشییع ستاره فوتبال ایران خبر داد.

آیدا محمدی: خواهرم از حرف مردم نترسید و زندگی کرد

به گزارش ''ورزش سه''، چند ساعت از مرگ دلخراش و دردناک ملیکا محمدی، مدافع تیم ملی ایران، می‌گذرد و حالا خانواده او درحال سفر به ایران هستند تا مراسم تشییع این ستاره را در شیراز برگزار کنند. 

آیدا محمدی، خواهر ملیکا، در تماس با ''ورزش سه''، ضمن اعلام این خبر گفت: در فرودگاه هستیم الان و فردا ظهر به ایران خواهیم رسید. حال هیچکدام ما خوب نیست و تنها درخواستم این است که برای آرامش پدر و مادرم دعا کنید. 

آیدا که به همراه ملیکا، دو فرزند خانواده محمدی هستند می‌گوید: ۱۰ سال از ملیکا بزرگ‌تر هستم، اما همه چیزی که در زندگی دارم را از او یاد گرفته‌ام. ملیکا لحظه‌ای برای حرف مردم زندگی نکرد. او کسی بود که از لحظه به لحظه زندگی‌اش لذت برد و به هر چیزی که دلش می‌خواست رسید. نتوانستیم و نخواستیم که مانع او باشیم، او برای رسیدن به هدفش که پیراهن تیم ملی بود به ایران سفر کرد و ما در آمریکا ماندیم. 

آیدا محمدی در ادامه درحالی‌که لحظه‌ای آرام و قرار نداشت گفت: مرگ ملیکا را باور نمی‌کنیم. خواهر قوی و جسور من برای زندگی امید داشت، آرزو داشت، اما هیچ حسرتی نداشت. تنها دلخوشی‌ام این است که در این عمر کوتاهش واقعا زندگی کرد...

دیدگاه‌ها