کد خبر : 1989244 | 03 دی 1402 ساعت 18:16 | 133.3K بازدید | 226 دیدگاه

گل‌گهر در انتشار بیانیه عجله کرد چون گلشان آفساید بود

نکونام: تکلیف کارشناسان شیتیل‌بگیر مشخص است

سرمربی استقلال می‌گوید که تیم او برای تقویت در نیم فصل، حداقل به جذب پنج بازیکن جدید نیاز دارد.

نکونام: تکلیف کارشناسان شیتیل‌بگیر مشخص است

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار با گل گهر گفت: می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و با تیمی بازی داشتیم که شکل تیمی و نظم و انضباط و ساختار خوبی دارد. چند بازی این تیم را دیده بودیم و مسابقات این تیم تقریبا بدون موقعیت به پایان می‌رسید. شاید در خیلی از بازی‌ها هیچ‌کدام از تیم‌ها موقعیتی نمی‌دادند و موقعیت ساختن برابر تیم سیرجان با توجه به سازمان دفاعی‌شان سخت بود. به آنها تبریک می‌گویم و به بازیکنان گفتم برای موقعیت‌سازی و زدن گل عجله نکنند، ولی روی یک اشتباه و صحنه آفساید گل خوردیم و این کارمان را سخت کرد.

ویدئو: 320305

وی اضافه کرد: بعد از گل آفسایدی که خوردیم، سعی کردیم بازی را دوباره در دست بگیریم و شرایط خوب شد. توانستیم به گل برسیم و بازی را برگردانیم. ولی اعتراض‌هایی که اتفاق افتاد، نیمه دوم را احساسی کرد. حریف بازیکنان قدبلند را وارد زمین کرد و بازی مستقیم انجام داد و فوتبال سخت شده بود و شرایط خوب نبود.

سرمربی آبی‌ها با انتقاد از عملکرد داوری گفت: با احترام خاصی که برای آقای حیدری داور بازی قائلم، ولی ایشان دوست داشت بازی یک - یک تمام شود. او خطاهایی می‌گرفت که خطر دور شود، بازیکنان از هجده قدم دور شوند و فشار کمتری روی دروازه تیم‌ها‌ ایجاد شود و فکر می‌کنم دوست داشت بازی با همین نتیجه تمام شود. خطاهایی می‌گرفت که به ضررمان بود و بازی می‌خوابید که این شرایط را برایمان سخت می‌کرد.

او ادامه داد: ما بازی پرفشاری را مقابل پرسپولیس داشتیم و در بازی قبل مقابل نساجی انرژی زیادی گرفتیم. زمانی که بازی پرگل می‌شود، بازیکن انرژی بیشتری می‌گذارد تا بتواند گل بزند و دوست دارد بیشتر حمله کند. واقعا تیممان امروز از لحاظ بدنی خسته شد، بخصوص در نیمه دوم. نتوانستیم بازی که مدنظرمان بود را انجام دهیم.

وی گفت: روی نیمکت‌مان دو بازیکن امید حضور داشتند و شرایطی نداشتیم که از بازیکنان در جایی که دوست دارند بازی کنند، استفاده کنیم. یک بازی دیگر از نیم فصل ماند و تمام تمرکزمان روی بازی بعدی است تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم. برای نیم فصل دوم نیاز به یارگیری داریم و حداقل 5 بازیکن می‌خواهیم و امیدوارم یارگیری کنیم تا به امید خدا نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم. باز هم تکرار می‌کنم، تا همین جای کار نیز تیمم، کادرفنی و بازیکنان سنگ تمام گذاشتند. واقعا شرمنده هواداران هستم که خیلی از تیم حمایت کردند. امیدوارم در نیم فصل دوم همین روند را ادامه دهیم و بتوانیم موفق شویم.

نکونام درباره گل‌گهر و اعلام هفتمین پنالتی برای استقلال در بازی برابر این تیم گفت: من در مورد این بازی صحبت می‌کنم و در خصوص بقیه بازی‌ها شما صحبت کنید. از خدایمان است که VAR باشد. همه تیم‌ها این تکنولوژی را دوست دارند و امیدوارم زودتر به فوتبال ما بیاید.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما یک گل آفساید خوردیم و اگر این گل آفساید را دریافت نمی‌کردیم، قطعا شرایط بازی تغییر می‌کرد و راحت‌تر می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و حتی برنده شویم. وقتی گل می‌خورید نیاز به دو گل دارید تا برنده شوید ولی وقتی بازی صفر – صفر باشد، می‌توانید با یک گل برنده شوید. به نظرم گل‌گهری‌ها عجله کردند که وسط بازی بیانیه دادند. به هر حال به نظر مسئولین، مدیران و افراد تصمیم‌گیرنده گل گهر احترام می‌گذارم. ولی من نظر شخصی و فوتبالی‌ام را می‌گویم؛ گل گهر کمی عجله کرد چون گل‌شان آفساید بود و شرایط به سود آنها شروع شد.

وی ادامه داد: به غیر از کارشناسان شیتیل‌بگیر که تکلیفشان مشخص است، سایر کارشناسان داوری می‌توانند روی پنالتی استقلال نظر بدهند. هر صحبتی بکنیم بی‌فایده است. متأسفانه گل‌ آفساید خوردیم و روی یک صحنه نیز من فوتبالی می‌گویم هر چند تشخیصش سخت بود ولی به نظرم پای بازیکن سیرجان روی مچ پای پیمان بابایی رفت و پنالتی اتفاق افتاد و می‌توانستیم در همان صحنه 2 بر یک پیش بیفتیم. ولی گفتم آنقدر شرایط سخت شده بود و آنقدر اعتراض کردند و بین دو نیمه در تونل ورزشگاه روی داور ریختند، به همین دلیل بازی سخت شد و دوست داشتند بازی مساوی شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می‌شد تورانیان امروز با سرماخوردگی روی نیمکت تیم نشسته، گفت: سامان تورانیان مشکلی نداشت و همه بازیکنانی که در اختیار داشتیم، بدون مشکل بودند.

زمانی که این خبرنگار یک بار دیگر درباره شرایط سامان تورانیان پرسید، نکونام با شوخی گفت: شما برادر او هستید؟

دیدگاه‌ها