کد خبر : 1989245 | 03 دی 1402 ساعت 18:14 | 77.9K بازدید | 146 دیدگاه

اخراج 3 بازیکن سپاهان در عرض 4 دقیقه؛

اتفاقات ورزشگاه نقش جهان باورنکردنی بود

قابل باور نبود، اما وقتی وحید کاظمی سوت پایان بازی سپاهان را به صدا درآورد، آنها با 8 نفر زمین را ترک کردند و مسابقه را باخته بودند!

اتفاقات ورزشگاه نقش جهان باورنکردنی بود

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از نقاط عطف ماجرای عجیب بازی سپاهان و آلومینیوم در دقیقه 86 اتفاق افتاد. رضا اسدی دو دقیقه قبل‌تر از داور کارت زرد گرفته بود، اما در شرایطی که بازی متوقف شده بود به وحید کاظمی اعتراض کرد تا در حالی که هنوز مورایس و شاگردانش از شوک دریافت گل در دقیقه 80 خارج نشده بودند، یک بار دیگر شوکه شوند و این بار در پی اخراج یک مهره کلیدی به این احساس برسند.

هنوز بینندگان تلویزیونی این اخراج و دریافت گل را هضم نکرده بودند که به یکباره کارت زرد دیگری از جیب وحید کاظمی خارج شد و چند ثانیه بعد رنگ آن قرمز شد. دابو در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود و به خاطر جلوگیری از حمله آلومینیوم بدون مماشات داور بلافاصله پس از اخراج رضا اسدی در دقیقه 86، در دقیقه 88 دومین کارت قرمزی تیم مورایس لقب گرفت.

ویدئو: 320299

سپاهان آشفته شده بود. آنها رویای رسیدن به صدر جدول را با توجه به تساوی استقلال داشتند، اما حالا نه تنها در حال تجربه دومین شکست خانگی فصل بودند که دو بازیکن آنها هم در آستانه مصاف حساس برابر گل گهر اخراج شده بود. به همین دلیل بی‎‌محابا خطا می‌کردند و وحید کاظمی هم بدون اینکه درنگ کند، کارت زردش را از جیب در می‌آورد.

ویدئو: 320302

درنهایت کارت زرد بعدی سهم محمد کریمی کاپیتان تیم شد که او به دلیل جلوگیری از حرکت بازیکن آلومینیوم درست مقابل چشمان مورایس با کارت قرمز مواجه شد. 

در این حالت وحید کاظمی که شاید حتی می‌توانست با سپاهان مهربان‌تر هم باشد، به یک قدمی مورایس رفت و کارت خود را در جیبش گذاشت و نکاتی را به مورایس گفت که باور نداشت تیمش چنین شرایطی را تجربه می‌کند.

ویدئو: 320304

حالا سپاهان که در مصاف حساس برابر گل‌گهر که دیدار معوقه به حساب می‌آید باید در غیبت قطعی رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی به مصاف شاگردان اوزونیدیس برود و اصلا کار ساده‌ای در سیرجان که ساعتی پیش استقلال هم در آن متوقف شد، ندارد.

دیدگاه‌ها