کد خبر : 1989267 | 03 دی 1402 ساعت 19:35 | 13.9K بازدید | 30 دیدگاه

باشگاه گل‌گهر خیلی متانت می‌کند

علیزاده: این چند سال 10-11 پنالتی علیه ما گرفته‌اند

هافبک متعصب تیم فوتبال گل‌گهر از مسئولان فدراسیون خواست که به فکر این باشگاه باشند و قدرش را بدانند.

علیزاده: این چند سال 10-11 پنالتی علیه ما گرفته‌اند

به گزارش "ورزش‌ سه"، علی علیزاده هافبک جنگنده گل گهر که در مصاف با استقلال یکی از پرکارترین بازیکنان تیمش بود، در پایان مسابقه در میکسدزون خبری درباره نتیجه یک بر یک به دست آمده با تشکر از هواداران تیم گفت: واقعا از آنها تشکر می‌کنک. از اول فصل سنگ تمام گذاشتند. هم بانوان و هم آقایان. جایشان این چند سال خیلی خالی بوده. همین‌طوری حمایت کنند و مطمئن باشند که اتفاقات بهتری برای گل‌گهر رخ می‌دهد.

او سپس درباره اعتراض تندی که پس از اعلام پنالتی علیه کمک داور مسابقه داشت، بیان کرد: من گفتم ما با پنالتی گرفتن مشکل نداریم. من به کمک داور گفتم که اگر آن صحنه در محوطه جریمه استقلال هم رخ بدهد، آیا باز هم اعلام پنالتی می‌کند که او گفت «بله»، ولی این اتفاق افتاد و او پنالتی نگرفت. من فقط همین را گفتم.

1970673

وی ادامه داد: با مدیرعامل باشگاه همین الان صحبت کردم. باشگاه در این چند ساله متانت زیادی به خرج داده، آمده که کار اصولی انجام بدهد و به فوتبال کمک کند، اما او نباید اجازه بدهد که حق گل‌گهر بیش از این پایمال شود. چون کار اصولی انجام می‌دهند و خیلی خدمت کرده‌اند. 

علیزاده در ادامه بیان کرد: امیدوارم فدراسیون حق‌مان را به ما بدهد، نه بیشتر. در این چند سال 10-11 پنالتی مقابل استقلال گرفته شده، چند پنالتی از میان آنها می‌تواند صحیح باشد؟ یکی دو تا سه تا چهار تا... حق‌مان را می‌خواهیم و چیز اضافه‌تری نمی‌خواهیم. امیدوارم خود فدراسیون قدر باشگاهی مثل گل گهر را بداند.

او سپس درباره عملکرد تیم مقابل صدرنشین لیگ برتر هم صحبت کرد و گفت: به نظرم کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند. بازی جاندار و قوی‌ای بود. تیم‌های نکونام همیشه جنگنده هستند و باید مثل خودشان جنگنده و قوی بازی کرد. یک بازی قلدر از طرف هر دو تیم بود با این شرایط که به نظرم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

دیدگاه‌ها