کد خبر : 1989281 | 03 دی 1402 ساعت 20:10 | 23.2K بازدید | 60 دیدگاه

از نتیجه و بازی راضی نیستیم

کریمیان: باید پرسپولیس را می‌بردیم

دستیار سعید دقیقی می‌گوید او اعتراض خاصی نکرد که اخراج شود.

کریمیان: باید پرسپولیس را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان، مربی تیم شمس‌آذر، در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس حضور یافت و در ابتدا گفت: باید عرض کنم در روزی که می‌توانستیم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم، بازی را واگذار کردیم. خیلی برنامه‌ریزی کرده بودیم روی سه امتیاز این بازی و فکر کنم در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم.

وی افزود: نیمه اول موقعیت ندادیم و نیمه دوم طبق برنامه به گل رسیدیم. می‌توانستیم بازی را به سود خودمان رقم بزنیم، اما تیم ما تجربه نداشت و تیم بزرگ پرسپولیس از تجربه بازیکنانش استفاده کرد و ده نفره به برد رسید. به آنها تبریک می‌گویم، اما آنچنان که باید و شاید از بازی خودمان راضی نیستیم. موقعیت‌های گل را واقعا هدر دادیم و می‌توانستیم به گل‌های دوم و سوم برسیم. همه ناراحتیم و امیدواریم در بازی‌های بعدی به نتیجه لازم برسیم.

او در خصوص صحنه اخراج سعید دقیقی گفت: ما سر صحنه گل اول اعتراض داشتیم، چون وقتی اوت پرتاب شد، بازیکن پرسپولیس آمد ستون شد و توپ دوم هم آفساید بود. من فکر کنم با اطلاعات کمی که داریم، این صحنه تاثیرگذار بود. آقای دقیقی اعتراض کردند و اعتراضش چندان زیاد نبود اما اخراج شد و نبودش به تیم لطمه زد.

کریمیان راجع‌به بازی هفته آینده با سپاهان اظهار داشت: قطعا تیم سپاهان بازی سختی برای ما خواهد بود. فردا باید ریکاوری کنیم و بعد برنامه بریزیم برای بازی سپاهان. می‌توانستیم با امتیازی که از تهران می‌بریم، کار را راحت‌تر کنیم.

مربی شمس در خصوص سبک بازی تیمش گفت: نیمه اول می‌دانستیم پرسپولیس از فرصتی که در دفاع ما ایجاد شود، می‌تواند استفاده کند. ما راه‌های نفوذ را بستیم و برنامه ما این بود که نیمه اول فضا را ببندیم چون تیم ما جوان بود و 95 درصد بار اولشان بود که در آزادی بازی کردند. نیمه دوم بازتر بازی کردیم اما انتظار نداشتیم وقتی تیم حریف ده نفره بود، روی غفلت بازیکنانمان، گل بخوریم. جوانان ما بازیکنان خوبی هستند و در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

دیدگاه‌ها