کد خبر : 1989313 | 03 دی 1402 ساعت 21:40 | 15.6K بازدید | 34 دیدگاه

پنج پنالتی و پنجمین گل:

گل‌گهر رقیب مورد علاقه ستاره استقلال

کوین یامگا پنجمین پنالتی خود مقابل گل‌گهر را هم به گل تبدیل کرد.

گل‌گهر رقیب مورد علاقه ستاره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا در بازی امروز پنجمین گل خود را وارد دروازه گل‌گهر سیرجان کرد تا آمار جالبی مقابل این تیم داشته باشد. هر پنج گل یامگا از روی نقطه پنالتی مقابل این تیم به ثمر رسیده و فقط یکی از آنها در ریباند ضربه پنالتی که خودش زده بود، وارد دروازه محسن فروزان شد.

او دو گل اول خود را در هفته بیست و یکم فصل 1400-1401 به ثمر رساند؛ گل اول از روی نقطه پنالتی توسط محسن فروزان مهار شد و در برگشت توسط خود این بازیکن تبدیل به گل شد و ضربه پنالتی مستقیم وارد دروازه شد و آبی‌ها با همین دو گل بازی را دو بر یک پیروز شدند.

گل بعدی کوین یامگا در هفته هفتم فصل 1401-1402 در ثانیه‌های پایانی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه گل‌گهر شد تا آبی‌ها این مسابقه را هم دو بر یک پیروز شوند. این اتفاق در نیم‌فصل دوم هم تکرار شد و باز هم استقلال با پنالتی دقیقه پایانی کوین یامگا دو بر یک از سد گل‌گهر گذشت.

اما پنجمین گل یامگا مقابل گل‌گهر دو تفاوت داشت که این‌بار نه در دقایق پایانی به ثمر رسید و نه زمینه‌ساز پیروزی این تیم شد. این بازیکن بیش از هر بازیکن دیگری مقابل گل‌گهر گلزنی کرده و رکورد فوق العاده‌ای مقابل این تیم در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها