کد خبر : 1989327 | 03 دی 1402 ساعت 22:17 | 24.6K بازدید | 15 دیدگاه

همه چیز برای پیروزی ما مهیا بود اما...

زندی: حرفه‌ای عمل نکردیم و به پرسپولیس باختیم

مدیرعامل شمس آذر می‌گوید از ابتدای فصل دغدغه بقای این تیم در لیگ برتر را نداشته است.

زندی: حرفه‌ای عمل نکردیم و به پرسپولیس باختیم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زندی پس از شکست شمس آذر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به تیم خوب پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه امروز روز ما نبود و توپ‌هایمان گل نشد. شرایط برای ما خوب رقم خورد و با اخراج آقای نعمتی سوار بازی شدیم و یکی دو موقعیت داشتیم، اما حرفه‌ای عمل نکردیم. به دو تیم تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم تماشاگران خوشحال بودند و از مسابقه‌ای که دیدند، راضی بودند اما من اصلا راضی نیستم. واقعا از نتیجه ناراحتم و فقط به احترام شما ایستادم و صحبت می‌کنم.

او در واکنش به اینکه توقع‌ها از شمس آذر بالا رفته‌ است، گفت: بحث توقع نیست. یک روز می‌شود ببری و شرایط برایت مهیاست و سوار بازی هستی.

مدیرعامل شمس آذر در خصوص اعتراض و اخراج سعید دقیقی از کنار زمین توضیح داد: اعتراض آقای دقیقی به خاطر توپی که گل شد نبود. آن توپ که سه متر در دروازه بود. اعتراض به‌خاطر اوتی بود که انداختند؛ آقای ترابی در آفساید بود و آن توپ را مستقیم برای آقای ترابی نینداختند، بلکه برای وینگرشان انداختند و او به زمین خورد و توپ به آقای ترابی رسید. اعتراض آقای دقیقی به‌خاطر این بود که آقای ترابی در آفساید بودند و همان توپ تبدیل به کرنر شد. به هر حال به پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ مبارک‌شان باشد و ان‌شاءالله با این برد حال کنند.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا در ابتدای فصل تصور می‌کرد شمس آذر به چنین شرایطی برسد، گفت: من هیچ نگرانی و دغدغه‌ای بابت اینکه تیمم در لیگ بماند، نداشتم. ما کم‌هزینه‌ترین تیم هستیم و حدود ۷۲ میلیارد هزینه کل بازیکنان، کادر، پزشک، ماساژور، تدارکات و... بوده اما با این حال از روز اول می‌دانستیم در لیگ می‌مانیم و لقمه گلوگیری برای تیم‌های حریف هستیم.

دیدگاه‌ها