کد خبر : 1989329 | 04 دی 1402 ساعت 02:44 | 73.1K بازدید | 35 دیدگاه

خوسلو می‌ماند، کپا می‌رود

تصمیم بزرگ رئال: این ستاره باشگاه را ترک می‌کند

رئال مادرید می‌خواهد خوسلو را برای فصل آینده در باشگاه نگه دارد و کپا آریسابالاگا را به چلسی برگرداند.

تصمیم بزرگ رئال: این ستاره باشگاه را ترک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ باید تکلیف دو بازیکن قرضی تیم را که در تابستان به مادرید رفته‌اند مشخص کند. یکی خوسلو که برای تقویت خط حمله خریده شد و دیگری کپا آریسابالاگا که پس از مصدومیت طولانی‌مدت تیبو کورتوا جذب شد.

خوسلو در فصل قبل ۱۶ گل به ثمر رسانده بود و رئال مادرید با خوشحالی او را به خدمت گرفت تا مشکلات خط حمله‌اش در این فصل را تا حدودی حال کند. حالا به‌نظر می‌رسد که مدیران باشگاه از عملکرد او در این فصل راضی هستند و قصد دارند این بازیکن بی‌حاشیه و در خدمت تیم را برای فصل هم داشته باشند.

1951767

این بازیکن در این فصل در تمام رقابت‌ها ۸ گل به ثمر رسانده و در بازی‌های زیادی به تیم کمک کرده است. به همین دلیل رئال در نظر دارد بدون توجه به اینکه برای خط‌ حمله چه بازیکنانی خریده شوند، خوسلو را در تیم نگه دارد.

در آن سمت دیدگاه رئال در مورد کپا آریسابالاگا کاملا متفاوت است. او به‌عنوان جانشین کورتوا به باشگاه آمد و تا حدودی موفق شد که اعتماد مدیران و کادر فنی را برای ماندن در فصل بعد به دست آورد، اما درنهایت پس از مصدومیت او، آندری لونین توانست عملکرد خوبی در دروازه داشته باشد و حالا کادر فنی می‌خواهد کم‌کم لونین را به عنوان دروازه‌بان اول تیم تا زمان برگشت کورتوا مشخص کند و بدین ترتیب کپا باید در پایان فصل به چلسی برگردد.

دیدگاه‌ها