کد خبر : 1989330 | 04 دی 1402 ساعت 02:57 | 16.9K بازدید | 5 دیدگاه

بهترین تمرین را می‌کنم، باید هم بهترین باشم

خطیر: من سرباز تیم هستم

حسین خطیر سنگربان تیم نساجی نسبت شرایط پیرامون تیمش واکنش نشان داد.

خطیر: من سرباز تیم هستم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهاردهم لیگ برتر، نساجی مقابل هوادار به میدان رفت و علی‌رغم ده نفره شدن توانست شکست دو گله را با تساوی ۲-۲ عوض کند، اما نکته مهم این دیدار حضور حسین خطیر در دروازه نساجی به جای رشید مظاهری بود. خطیر در پایان بازی اظهار داشت: نیمه اول را بد شروع کردیم. بدشانسی آوردیم و روی دو اشتباه، گل خوردیم. در نیمه دوم به خودمان آمدیم و توانستیم شکل بازی خودمان را درست کنیم و به بازی مسلط شویم. لایق این سه امتیاز بودیم و شرمنده هواداران شدیم. بازی بعد باید به خودمان بیاییم و ۳ امتیاز بگیریم.

او درباره برکناری مهدی رحمتی گفت: الان مربی عوض شده، هنوز مربی جدید نیامده است. بدون مربی جو بدی است. بازیکن چه بخواهد و چه نخواهد تحت تاثیر قرار می‌گیرد. جا دارد از زحمات آقا مهدی (رحمتی) تشکر کنیم. صد خودش را برای تیم گذاشت‌ به بن‌بست خوردیم و نتیجه نگرفتیم، حالا با سرمربی جدید ببینیم چه می‌شود.

وی در پایان درباره حضور دوباره‌اش در دروازه نساجی پاسخ داد: نظر کادرفنی بوده. چه سال‌های قبل چه امسال که بازی کردم می‌خواستم سطح خودم را نشان بدهم. گلر جوانی هستم، بهترین تمرین را می‌کنم و می‌خواهم در زمین بهترین عملکرد را داشته باشم. سرباز تیم هستم و به بهترین نحو می‌خواهم بازی کنم.

دیدگاه‌ها