کد خبر : 1989332 | 04 دی 1402 ساعت 03:28 | 3.7K بازدید | 5 دیدگاه

روز خوش‌شانسی ایگناسیو مارتینز:

تیر دروازه فولاد مستحکم‌تر از مدافعان!

پیکان در دیدار با فولاد خوزستان 3 مرتبه تیر افقی دروازه‌ این تیم را به لرزه درآورد.

تیر دروازه فولاد مستحکم‌تر از مدافعان!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در دیدار با فولاد خوزستان بدشانس بود و سه ضربه به تیرک افقی دروازه کوبید، آنها در این دیدار به سد محکمی به نام کنت خورده بودند و زمانی که او تسلیم می‌شد تیر دروازه مانع گلزنی بود.

پیکانی‌ها اولین تیرک خود را در دقیقه 39 روی شوت سرکش باقری روی یک ضربه آزاد به تیر افقی دروازه فولاد کوبیدند، شوت این بازیکن از قدرت بالایی برخوردار بود و در شرایطی که کنت در مسیر توپ بود نتوانست تاثیری روی ضربه شماره 10 پیکانی‌ها بگذارد و پس از برخورد به تیرک از محوطه جریمه خارج شد.

دومین تیر دروازه را امیر شهیم مهاجم جوان و تازه‌وارد پیکان با ضربه سر به تیرک افقی فولاد کوبید و باز هم با بدشانسی خودروسازان به گل نرسیدند، ضربه تیرک سوم را علی‌اکبر رنجبر با نفوذ از سمت راست مجدد به تیر افقی فولاد کوبید تا در این زمینه هت‌تریک کنند.

عملکرد دفاعی فولاد خوزستان در این مسابقه به شدت ضعیف بود، در روزی که سه بار توپ به تیرک دروازه خورد و کریستوفر کنت بهترین بازیکن میدان بود با نتیجه تساوی به بازی پایان دادند.

البته تک موقعیت فولادی‌ها در نیمه نخست به تیرک دروازه برخورد کرد، ضربه بغل پای علی‌نژاد با دخالت صادقی به تیرک عمودی دروازه خورد تا فولادی‌ها هم سهمی در این موضوع داشته باشند.

دیدگاه‌ها