کد خبر : 1989333 | 03 دی 1402 ساعت 22:27 | 31K بازدید | 28 دیدگاه

فقط زورشان به ما می‌رسد نه آبی و قرمز

عذرخواهی سرپرست سپاهان: ناراحتیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که این باشگاه پیگیر حق تضییع‌شده‌اش در مصاف با آلومینیوم اراک است.

عذرخواهی سرپرست سپاهان: ناراحتیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان در واکنش به نتیجه کسب شده در مقابل آلومینیوم اراک گفت: امروز از روزهایی بود که هواداران را نداشتیم. اگر آنها را امروز داشتیم، صددرصد اتفاقات بهتری رخ می‌داد. اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات امسال برای سپاهان رخ می‌دهد. اتفاقات بدتری در استادیوم‌های دیگری رخ می‌دهد، اما فقط زورشان به تیم‌های دیگر می‌رسد. هفته قبل تراکتور و این هفته ما.

او ادامه داد: هفته پیش دیدید که اتفاقات بسیار بسیار بدی در استادیوم‌های کشور رخ داد، اما نه اقدام کردند و نه رای دادند ولی ما را از حضور هواداران محروم کردند.

فتاحی درباره اخراج سه بازیکن تیم توسط وحید کاظمی بیان کرد: علامت سوالی در ذهنم است. دیشب آقای حسینی گفتند که این همان داور بازی فصل گذشته است و آن اشتباهات را داشت! امیدوارم در ذهن داور تاثیر نگذاشته باشند تا اشتباهشان را با اشتباه جبران کنند. واقعا برای ما خیلی سوال است. 

فتاحی در ادامه با اشاره به تنها بودن سپاهان اضافه کرد: ما تک و تنها هستیم و فقط هواداران را داریم. به بازیکنان خودمان می‌بالیم. به هواداران قول می‌دهیم که بازیکنان از بازی بعد بیشتر تلاش می‌کنند و بازی‌ها را می‌برند.

فتاحی سپس با عذرخواهی از خبرنگاران که از مصاحبه نکردن بازیکنان سپاهان شکایت داشتند، گفت: بازیکنان ما اینطور نیستند که مصاحبه نکنند. به خاطر باخت و نبودن هواداران ناراحت بودند. من از شما عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاه‌ها