کد خبر : 1989338 | 03 دی 1402 ساعت 22:36 | 16.2K بازدید | 31 دیدگاه

حسادت لیورپولی‌ها به سیتی: اتحادیه هوادار آنهاست!

پس از اینکه اعلام شد منچستر سیتی نیز می‌تواند در این فصل لوگوی جام باشگاه‌های جهان را بر روی لباسش داشته باشد، هواداران لیورپول به اتحادیه فوتبال انگلیس حمله کردند.

حسادت لیورپولی‌ها به سیتی: اتحادیه هوادار آنهاست!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از شکست فلومیننزه در فینال مسابقات جام باشگاه‌های جهان، قهرمان این رقابت‌ها شد و با اجازه اتحادیه فوتبال انگلیس، می‌تواند در بازی‌های باقیمانده این فصل، نشان قهرمانی جهان را بر روی پبراهنش داشته باشد.

تیم‌هایی که در این رقابت‌ها قهرمان می‌شوند می‌توانند نشان طلایی جام باشگاه‌های جهان را تا زمان مشخص شدن قهرمان بعدی، بر روی لباس‌هایشان داشته باشند.

زمانی که لیورپول قهرمان این رقابت‌ها شد، قوانین لیگ برتر به آنها اجازه نداد که در همان فصل نشان رقابت‌ها را بر روی لباس‌هایشان بزنند و آنها مجبور شدند برای این کار تا آغاز فصل آینده صبر کنند.

1970775
1970776

این اتفاق برای چلسی و منچسترسیتی متفاوت بود. هواداران لیورپول پس از دادن مجوز به چلسی اعتراض چندانی نکردند، اما حالا به دلیل اینکه سیتی رقیب مستقیم‌شان است، از این اتفاق خشمگین شده‌اند.

آنها در توییت‌هایشان به مسئولان برگزاری لیگ برتر حمله کرده‌اند و معتقدند سیتی همواره مورد لطف مسئولان مسابقات و داورها بوده است. یک هوادار معروف لیورپول در شبکه‌های اجتماعی، با پستی در اکس (توییتر سابق) در این مورد نوشته: «وقتی که قهرمان جهان شدیم و به ما اجازه این کار را ندادند به شوخی گفتیم اگر سیتی بود به آنها مجوز داده می‌شد و حالا به‌نظر می‌رسد شوخی ما کاملا جدی است و آنها واقعا این اجازه را به سیتی دادند. مسخره است.»

دیدگاه‌ها