کد خبر : 1989345 | 04 دی 1402 ساعت 04:20 | 12.7K بازدید | 8 دیدگاه

سالوادور دالی از تن بازیکن نساجی به شما سلام می‌کند

نونو ویلار، اسپانیایی نساجی در انتظار آلکاراس! (عکس)

نونو ویلار فاصله‌ای تا بازکردن دروازه هوادار نداشت، اما پرواز حقیقی او را از شادی گل محروم کرد. نونو بعد از تعویض پیراهن خود را به یک کودک هوادار اهدا کرد و بدنش را در لنز عکاسان به ثبت رساند.

نونو ویلار، اسپانیایی نساجی در انتظار آلکاراس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" نونو ویلار خرید اسپانیایی نساجی در دیدار مقابل هوادار، عملکرد قابل قبولی در زمان حضور در زمین داشت. نونو به آرامی جای خود را در ترکیب نساجی پیدا کرده و امروز با جایگیری مناسب، خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و نقطه ارتباطی بین خط هافبک و حمله نساجی بود. ویلار امروز تا باز کردن دروازه حقیقی فاصله چندانی نداشت اما سنگربان تیم هوادار با یک شیرجه بلند، توپ پرقدرتی که نونو از روی ضربه ایستگاهی شلیک کرده بود را راهی کرنر کرد.

1970790

نکته جالب اما اتفاقات بعد از تعویض این بازیکن اسپانیایی بود. نونو بعد از تعویض پیراهن خود را به یک کودک هوادار داد و چون از سمت مقابل از زمین خارج شده بود عبورش از پشت دروازه حریف تصاویر جالبی را از او ثبت کرد. روی کتف چپ ویلار تصویر سالوادور دالی، نقاش سورئال، با سبیل‌های معروفش نقش بسته و این از چشم عکاسان دور نماند.

1970789

نساجی با تساوی مقابل هوادار با ۱۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و حالا باید برای بازی حساس بین بالا و پایین جدول و مقابل پرسپولیس، آماده شود.

عکاس: معین نادری

دیدگاه‌ها