کد خبر : 1989346 | 03 دی 1402 ساعت 22:59 | 49K بازدید | 26 دیدگاه

لجبازی اتلتیکو: همه پیشنهادات بارسا را رد می‌کنیم!

اتلتیکو مادرید پیشنهادات بارسلونا برای تمدید قرارداد قرضی ژوائو فلیکس را قبول نمی‌کند.

لجبازی اتلتیکو: همه پیشنهادات بارسا را رد می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس پس از اختلاف با کادر فنی و مسئولان باشگاه اتلتیکو مادرید تصمیم به ترک این باشگاه گرفت. با این حال اتلتیکو برای فروش او خواستار مبلغ بالایی بود و به دلیل اینکه تیمی حاضر به پرداخت این مبلغ نبود، تنها راه ممکن جدایی قرضی ستاره پرتغالی بود.

او ابتدا به چلسی رفت و پس از یک نیم‌فصل، در تابستان گذشته به اتلتیکو مادرید برگشت. او همچنان خواستار ترک باشگاه بود و درنهایت باشگاه تصمیم گرفت برای یک انتقال قرضی با بارسلونا به توافق برسد.

1970792

او در بارسا عملکرد قابل قبولی داشته و با توجه به اینکه این فصل تیم ژاوی هرناندز با افت زیادی مواجه شده، به شکل خوبی توانسته خودش را در این تیم جای بدهد.

بارسا از عملکرد او راضی است و می‌خواهد او را در تیم نگه دارد اما مانعی بزرگ بر سر راه این هدف است. مشکل مالی به آبی‌اناری‌ها اجازه نمی‌دهد که قرارداد او را دائمی کنند.

1970791

آنها تصمیم گرفتند برای حل این راه حل به اتلتیکو پیشنهاد بدهند که یک فصل دیگر قرارداد قرضی او تمدید شود، با این تفاوت که یک بند خرید اجباری برای پایان فصل آینده در قراردادش گنجانده شود اما خبرهای جدید حاکی از این هستند که اتلتیکو مادرید کاملا مخالف یک قرارداد قرضی ساده دیگر برای ستاره پرتغالی‌اش است و خواهان مشخص شدن تکلیف او در پایان فصل است. حداقل خواسته آنان این است که بارسلونا مبلغی ۱۵ میلیونی را برای قرارداد قرضی او پرداخت کند و همچنین یک بند خرید اجباری هم در این قرارداد بگنجاند.

بارسا همچنان قصد دارد برای تغییر نظر اتلتیکو با این تیم مذاکره کند اما به‌نظر می‌رسد طرف مادریدی بر روی تصمیمش مصمم است.

دیدگاه‌ها