کد خبر : 1989360 | 03 دی 1402 ساعت 23:38 | 56.1K بازدید | 20 دیدگاه

جانشین سرخیو راموس در رئال پیدا شد

محرومیت ناچو برای دومین بار در این فصل، بحران خط دفاعی رئال مادرید را در هفته‌های آینده وخیم‌تر خواهد کرد.

جانشین سرخیو راموس در رئال پیدا شد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت داوید آلابا در بازی مقابل ویارئال از ناحیه رباط صلیبی زانو، باعث عمیق‌تر شدن مشکلات رئال مادرید در خط دفاعی شده است.

برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که ممکن است این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به جذب یک مدافع به‌صورت قرضی و یا با قرارداد دائمی کوتاه‌مدت فکر کند. با توجه به اینکه رئال مادرید در سال ۲۰۲۴ در رقابت‌های زیادی حضور دارد و برای چند جام مبارزه می‌کند، کارلو آنچلوتی به بازیکنان در دسترس زیادی نیاز دارد.

آنها فعلا نه‌تنها فکری برای پر کردن جای آلابا نکرده‌اند، بلکه ناچو فرناندز، دیگر مدافع‌شان را هم در بازی‌های اول سال ۲۰۲۴ به علت محرومیت، در اختیار نخواهند داشت.

1970820

او در بازی تیمش مقابل آلاوس در ۲۱ دسامبر با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. آنها در آن بازی پیروز شدند و سال ۲۰۲۴ را با صدرنشینی آغاز می‌کنند اما اخراج ناچو محرومیت او می‌تواند به مشکلی بزرگ برای آنها تبدیل شود. انتظار می‌رود مدت محرومیت او تا پایان سال ۲۰۲۳ مشخص شود.

ناچو در این فصل یک محرومیت دو بازی را پشت سر گذاشته و حالا در آستانه یک محرومیت دیگر قرار دارد. به گفته رسانه‌ها، ممکن است محرومیت او این دفعه سه جلسه باشد که خبر بدی برای کارلتو است.

1970821
1970822

پس از راموس در فصل ۱۸-۲۰۱۷ ناچو اولین بازیکن رئال است که در یک فصل دو بار از زمین اخراج می‌شود.

دیدگاه‌ها