کد خبر : 1989363 | 03 دی 1402 ساعت 23:42 | 47.1K بازدید | 30 دیدگاه

فرجی مصدوم شد، اما ماند تا تیمش گل نخورد

فداکاری بزرگ شماره 3 پرسپولیس در یک روز درخشان

فرشاد فرجی در مقابل تیم چابک و دونده شمس آذر یک روز درخشان را در خط دفاعی پرسپولیس پشت سر گذاشت.

فداکاری بزرگ شماره 3 پرسپولیس در یک روز درخشان

به گزارش "ورزش سه" فرشاد فرجی در دیدار مقابل پیکان در قزوین برای اولین بار به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید که روز چندان خوبی نداشت. فرجی برای دومین بار در این فصل مقابل استقلال خوزستان فیکس شد اما باز هم در بازی خارج از خانه و شرایط نه چندان جالب خط دفاعی پرسپولیس در دفاع سه نفره روز خوبی نداشت و تیمش دو گل خورد.

با این حال برای اولین بار در این فصل فرجی دو بازی پشت سر هم در ترکیب اصلی قرار گرفت .در شرایطی که کنعانی از لیست بیرون مانده بود ،یحیی به فرجی اعتماد کرد و او را در دفاع چهار نفره کنار گولسیانی بازی داد که فرجی با توجه به بازی‌خوانی و سرعتی که داشت، روز خوبی را پشت سر گذاشت. او در پیش بردن توپ و ارسال‌های خطرناک حریف هم نقش پررنگی ایفا کرد و یکی از خوب‌های تیمش در این پیروزی درخشان بود.

اما نقطه عطف بازی فرجی در این مسابقه بازگشت او به زمین بعد از مصدومیت بود.در شرایطی که پرسپولیس ده نفره شده بود  فرشاد فرجی در یک صحنه به خاطر پرش بسیار بلند و ضربه سری که زد زیر خود را خالی دید  و با دست و کمر به زمین فرود آمد که این اتفاق منجر به مصدومیتش شد. در این لحظه کادر پزشکی پرسپولیس بالای سر او حاضر شدند و دانیال اسماعیلی‌فر با حرکت دست نشان داد که فرجی باید تعویض شود.

بولت پرسپولیسدر آن لحظات بغرنج که نتیجه یک – یک دنبال می‌شد و هر لحظه ممکن بود پرسپولیس ده نفره گل دوم را هم دریافت کند، قاعدتا هنانوف باید جای فرجی را در قلب دفاع می‌گرفت اما فرجی به بازی برگشت و با وجود دردی که در دستش داشت در زمین ماند تا از دروازه تیمش محافظت کند.

با این نمایشی که فرجی ارائه داد احتمالا در بازی مقابل تیم شهرش نساجی هم در ترکیب اصلی خواهد بود و البته از دست دادن او در نیم فصل دوم برای یحیی دشوارتر و غیرممکن‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها