کد خبر : 1989373 | 04 دی 1402 ساعت 00:15 | 12.9K بازدید | 122 دیدگاه

از شکست پنج گله تا برد در نقش جهان

مجتبی حسینی مرد اثرگذار لیگ بیست و سه!

مجتبی حسینی به عنوان سرمربی آلومینیوم اراک نقشی مهم در ادامه جریانات لیگ بیست‌وسه خواهد داشت.

مجتبی حسینی مرد اثرگذار لیگ بیست و سه!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهاردهم لیگ برتر ایران دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان برابر یکدیگر در نقش جهان صف‌آرایی کردند که در نهایت برنده شطرنج مورایس و حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک بود، چرا که حاجی‌عیدی پیش از پایان بازی با تک گل خود در نقش برگ برنده حسینی ظاهر شد.

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که شاگردان مجتبی حسینی نمایش خوبی از خود به اجرا گذاشتند و عملکردش مورد تحسین فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفت اما او در لیگ بیست و دوم به عنوان سرمربی پیکان در آخرین رویارویی با سپاهان با شکست تلخی در غیاب ۹ بازیکن خود و یک اخراجی داشت، اما بعد از آن، امروز نمایشی قابل تحسین از خود را به اجرا گذاشتند.

آلومینیوم اراک در شرایطی امروز سپاهان را شکست داد که تا پیش از این با هیچ‌کسی دیگر این اتفاق را تجربه نکرده بود. حسینی نیز اگر چه فصل قبل هم در هفته چهاردهم موفق به شکست دادن تیم مورایس شده بود و به هر ترتیب حسینی توانست بار دیگر بر تاکتیک‌های ژوزه مورایس غلبه کند.

آلومینیوم اراک با کسب سه امتیاز این بازی حالا ۲۱ امتیازی شده و در رتبه هفتم جدول در نیم‌تای بالای جدول لیگ بیست و سوم ایستاده و به نظر می‌رسد تحولات مجتبی حسینی در تیمش شرایط را کاملا دگرگون کرده و این انتظار وجود دارد تا در پایان فصل هم اهالی فوتبال ایران به پیروزی امروز آلومینیوم مقابل سپاهان اشاره کنند.

دیدگاه‌ها