کد خبر : 1989375 | 04 دی 1402 ساعت 00:17 | 21.4K بازدید | 10 دیدگاه

حقیقی با خنده: فوتباله، فوتبال!

علیرضا حقیقی در پاسخ به سوالات پرتعداد خبرنگاران در ورزشگاه وطنی با لبخند چند کلمه مشابه را تکرار می‌کرد.

حقیقی با خنده: فوتباله، فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم هوادار تهران، که سه فصل در نساجی حضور داشت، روز ماجرایی را در ورزشگاه وطنی با پیراهن هوادار سپری کرد. او پیش از بازی به شدت توسط هواداران تشویق شد اما در اواخر بازی با جنجال‌های پیش آمده، او نیز از خشم هواداران نساجی در امان نماند.

حقیقی که پیش از باز شدن دروازش در دقایق پایانی عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها مقابل بازیکنان نساجی ایستادگی کرده بود پس از اینکه دو گل دریافت کرد در هر دو صحنه جنجال مشابهی را در درگیری با بازیکنان نساجی داشت. آنها می‌خواستند زود توپ را برداشته و به وسط زمین ببرند اما حقیقی مانع آن می‌شد و البته فریاد جان ملکی در درون دروازه پس از گلزنی‌اش به این جنجال‌ها افزود.

1970845

این اتفاقات در نهایت یک کارت زرد را نیز برای دروازه‌بان باتجربه هوادار به همراه داشت. علیرضا حقیقی که معمولاً پس از بازی‌ها با خوش‌رویی پاسخگوی سوالات خبرنگاران است پس از این بازی هیچ تمایلی به صحبت کردن نداشت و وقتی دید توسط خبرنگاران محاصره شده و با سوالات پرتعداد آنها مواجه شد، روشی منحصربه‌فرد را برای فرار از این سوال‌ها پیش گرفت که باعث خلق ویدئویی بامزه از او شد. او در پاسخ به همه سوالات با لبخند کلمات مشابهی را به کار می‌برد.

*اول بازی تشویق شدی ولی شرایط فرق کرد.
حقیقی: موفق باشید. موفق باشید.

*بعد از دو گل توپ را گرفتی و جنجالی شد...
حقیقی: موفق باشید.

*نمی‌خواهی بگویی در صحنه گل چه اتفاقی افتاد؟
حقیقی: دم شما گرم. خسته نباشید. فوتباله، فوتبال، فوتبال!

دیدگاه‌ها