کد خبر : 1989387 | 04 دی 1402 ساعت 08:21 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

شماره 10 پیکان، بدل روبرتو کارلوس! (عکس)

منصور باقری در دیدار با فولاد خوزستان ضربات سنگینی را به سمت دروازه فولاد شلیک کرد.

شماره 10 پیکان، بدل روبرتو کارلوس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منصور باقری هافبک پیکان در بازی با فولاد خوزستان چندین مرتبه به شوت‌زنی از راه دور اقدام کرد و ضربات محکم او بارها دروازه خوزستانی‌ها را تهدید کرد.

شماره 10 پیکانی‌ها در این مسابقه در نقش یک بازیکن شوت‌زن تمام عیار ظاهر شده بود و از فواصل مختلف ضربات سهمگینی را به سمت دروازه فولاد خوزستان شلیک می‌کرد، باقری در دیدارهای اخیر پیکان هم علاقه‌مند به ضربات از راه دور نشان داده بود اما قدرت و دقت ضربات او در بازی با فولاد خوزستان به نسبت تمام مسابقات اخیر از کیفیت بالاتری برخوردار بود.

منصور باقری در دقیقه 24 مسابقه از فاصله بسیار دور و بدون دورخیز اقدام به شوتزنی کرد که ضربه محکم او پس از برخورد به زمین کار را برای کنت دشوار کرد و این گلر اتریشی به سختی و در دو ضرب توپ را مهار کرد که در برگشت این توپ غلامرضا ثابت ایمانی با استپ ضعیف موقعیت را از دست داد.

1970871

دقیقه 39 بازی دومین ضربه سنگین باقری به سمت دروازه فولاد شلیک شد، ضربه آزاد کوتاه کار شد و باقری با ضربه رو پا توپ را به تیرک افقی دروازه کوبید.

1970870

سومین شوت از راه دور باقری روی ضربه آزاد از فاصله دور زده شد، سرعت توپ و تغییر مسیری که از زمان ارتفاع گرفتن و فرود آمدن توپ ایجاد شد در این صحنه هم کار را برای کنت دشوار کرد تا راهی جز مشت کردن توپ در این صحنه نداشته باشد.

1970869

منصور باقری اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود و یکی از ضربات او به گل تبدیل می‌‌شد گل برتر هفته را به ثمر رسانده بود، اما تیر دروازه و تجربه بالای کریستوفر کنت مانع این اتفاق شد.

دیدگاه‌ها