کد خبر : 1989395 | 04 دی 1402 ساعت 09:00 | 10.3K بازدید | 13 دیدگاه

دومین پاس گل دانیال، کرنر زن جدید پرسپولیس

دانیال اسماعیلی‌فر در بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس موفق شد دومین پاس گل خود در این فصل را ثبت کند.

دومین پاس گل دانیال، کرنر زن جدید پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" دانیال اسماعیلی فر که در دربی با خطای دیده نشده بلانکو مصدوم شده و در اهواز با احتیاط کادر فنی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به میدان نرفته بود در بازی مقابل شمس آذر به ترکیب اصلی تیمش برگشت.
بعد از انتقادهایی که برخی پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به کرنرهای یکنواخت مهدی ترابی داشتند و می‌گفتند همه این کرنرها به نقطه‌ای نزدیک تیر یک می‌رود و متنوع نیست حالا بعضا دانیال اسماعیلی‌فر در مواقع کرنر پشت توپ می‌ایستد.

البته دانیال در بازی‌های قبلی و همان مسابقه با الدحیل که مورد اعتراض پیشکسوتان بود هم کرنر زده و بعضا این کار را در کنار سروش و ترابی انجام می‌دهد اما این بار کرنر ارسالی او یک گل به همراه داشت.

1970409

اسماعیلی فر که به خاطر شرایط فوق العاده شمس آذر در فاز حمله و قدرت انتقال بالای این تیم از دفاع به حمله با حساب و کتاب نفوذ می‌کرد و غیر از دقایقی در نیمه نخست  به فکر بالانس نگه داشتن حرکاتش در امور دفاعی و تهاجمی بود در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده با ارسال کرنر دقیق روی تیر دورتر موجبات گلزنی گئورگی گولسیانی را فراهم آورد.

این دومین پاس گل دانیال در این فصل بود. او برای اولین بار در بازی مقابل گل گهر سیرجان یک پاس گل فوق العاده در جریان بازی به شهاب زاهدی داده بود.

اسماعیلی فر در نیمه دوم نیز می‌توانست یک  پاس گل دیگر به نام خود ثبت کند که نبیل باهویی قدر پاس او را ندانست و ضربه ضعیفی به سمت دروازه حریف زد که با دفع  توپ از سوی گلر شمس آذر مواجه شد.

دیدگاه‌ها