کد خبر : 1989407 | 04 دی 1402 ساعت 08:03 | 13.6K بازدید | 12 دیدگاه

جنگ بیانیه‌ها در سوپرلیگ

جنجال جدید ترکیه: نبرد گالا و فنر با بیانیه‌های تند

پس از تساوی بدون گل در بازی حساس فنرباغچه و گالاتاسرای، حالا جنگ بیانیه‌ها آغاز شده است.

جنجال جدید ترکیه: نبرد گالا و فنر با بیانیه‌های تند

به گزارش "ورزش سه"، بازی بزرگ این هفته فوتبال ترکیه بین دو تیم فنرباغچه و گالاتاسرای با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. با اینکه این بازی بسیار خسته‌کننده بود، اما حالا پس از پایان بازی دو تیم با انتشار بیانیه به همدیگر حمله کردند.

باشگاه گالاتاسرای با انتشار بیانیه‌ای همراه با عکس مائورو ایکاردی که دچار کبودی زیر چشم شده است، نوشت: «آنها که عدالت را فقط برای خودشان می‌خواهند. از هر سمتی به فوتبال ترکیه حمله کرده‌اند. اتاق VAR و ۲۶ دوربین این صحنه‌ها را نمی‌بینند و ما باید به‌جای آنها خجالت‌زده شویم و احساس شرمندگی کنیم. کسانی که فوتبال ترکیه را به این نقطه رساندند دچار شرمندگی خواهند شد.»

1970898

فنرباغچه فوراً به بیانیه گالا پاسخ داد. باشگاه در متنی نوشت: «آنها دارند با صحنه خوردن سر بازیکن به تیر دروازه مظلوم‌نمایی می‌کنند و خود را قربانی جلوه می‌دهند. قضاوت را به مردم می‌سپاریم.»

ادین ژکو، ستاره فنرباغچه نیز به بیانیه گالاتاسرای واکنش نشان داد و نوشت: «ایکاردی با سر به تیرک ضربه زد. حالا آنها آن را در اینستاگرام گذاشته‌اند و برای پنالتی گریه می‌کنند. آنها همیشه اینطوری هستند. شرم‌آور است.»

1970899

دیدگاه‌ها