کد خبر : 1989422 | 04 دی 1402 ساعت 09:59 | 51.6K بازدید | 42 دیدگاه

پاسخ قاطع ستاره سیتی: نه بارسلونا، نه رئال!

خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از حضور در این تیم خوشحال است و تمایلی به ترک این باشگاه ندارد.

پاسخ قاطع ستاره سیتی: نه بارسلونا، نه رئال!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارز با قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها در روز جمعه هفته گذشته به رکوردی درخشان و باورنکردنی دست پیدا کرد. 

این بازیکن حالا به تمامی افتخارات ممکن در سطح باشگاهی و ملی رسیده و هیچ جامی نیست که در طول حضورش در باشگاه‌های آرژانتینی و لیگ برتری و همچنین تیم ملی آرژانتین از به دست آوردنش محروم شده باشد. 

او پیش از این قهرمانی در جام جهانی و کوپا آمه‌ریکا را تجربه کرد و امسال هم بهترین نتیجه ممکن را با حضور در ترکیب سیتی به دست آورد تا به یکی از معدود بازیکنان فوتبال دنیا که چنین افتخاراتی را در کارنامه دارد تبدیل شود. 

1949531

پیش از این صحبت‌های بسیاری درباره احتمال جدایی او از سیتی و علاقه رئال مادرید و بارسلونا به این ستاره جوان آرژانتینی مطرح شده بود اما به نظر نمی‌رسد که او حداقل فعلا تصمیمی برای ترک این باشگاه داشته باشد. 

آلوارز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «رئال یا بارسا؟ حقیقت این است که من در منچسترسیتی خیلی خوشحال هستم. کمی بیشتر از یک سال است که در این باشگاه حضور دارم. از همه افتخاراتی که به دست آوردم خیلی راضی هستم. 

مدیران این باشگاه و اعضای این تیم از همان لحظه اول به من کمک کردند. من در اینجا به عنوان یک بازیکن و یک انسان بسیار پیشرفت کردم، بنابراین باید بگویم که در سیتی خیلی خوشحال و راضی هستم.»

دیدگاه‌ها