کد خبر : 1989426 | 04 دی 1402 ساعت 10:20 | 9.7K بازدید | 8 دیدگاه

یادداشت اسطوره ملوان برای ملیکا:

همه ایران داغ‌دار شدند و شریک غم خانواده محمدی

آقای محمدی من را در غمت شریک بدان و این را بدان که تمام ایران داغ‌دار فرزندت هستند.

همه ایران داغ‌دار شدند و شریک غم خانواده محمدی

به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی دروازه‌بان نامدار ملوان در دهه 1360 در دوران سرمربیگری مریم ایراندوست مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی زنان بود.

در پی فوت ناگوار ملیکا محمدی او یادداشتی در صفحه شخصی درباره ملیکا و خانواده علاقه‌مندش نوشته است. 

یادداشت حبیبی را بخوانید: 

وقتی سال ۱۳۹۸ باعنوان مربی گلرهای تیم ملی جوانان بانوان ایران عازم کشور ویتنام شدم، یک دختر فوتبالیست از آمریکا به ما اضافه شد. ملیکا که با پدر و مادر و تنها خواهر بزرگترش سال‌ها پیش به آمریکا مهاجرت کرده بودند به‌خاطر عشق فراوان به کشورش برای بازی کردن به تیم ملی اضافه شد.

وقتی شب‌ها با پدرش که برای دیدن بازی‌های دخترش از آمریکا به هانوی ویتنام و درست جنب هتل ما یک اتاق در هتل دیگر گرفته بود، صحبت می‌کردیم از پیشرفت فوتبال دخترش و...صحبت می‌کرد. حتی کار به جایی رسید که مادرش هم برای دیدن بازی‌های امسال ملیکا از آمریکا به استرالیا آمده بود.

وقتی خبر تصادف و فوت ملیکا را شنیدم ،تمام خاطرات این دختر محبوب و البته محجوب برایم زنده شد؛ ازسوالات فوتبالی و ارتباط ذهنی مدافع با دروازه‌بان که ساعت‌ها با من بحث وتبادل نظر می‌کرد.

برای ملیکا فقط می‌توانم بگویم روحت شاد ویادت همیشه ماندگار که البته هیچ‌وقت چهره معصوم و پاک این بچه از یادم‌ نمی‌رود. برای مادرش آرزوی صبر می‌کنم و به پدر محترم و بسیار با محبتش که خیلی به من و البته تیم ملوان لطف داشت باید بگویم آقای محمدی من را در غمت شریک بدان و این را بدان که تمام ایران داغ‌دار فرزندت هستند.

برای زهرا خواجوی شاگرد عزیزم والبته بهناز طاهرخانی هم آرزوی سلامتی دارم.

دیدگاه‌ها