کد خبر : 1989440 | 04 دی 1402 ساعت 11:08 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید خاص از بازیکن رقیب: او پیر نمی‌شود

عبدالرضا علیزاده تمجید ویژه‌ای از پاسور باتجربه پیکان انجام داد.

تمجید خاص از بازیکن رقیب: او پیر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پیکان در چهارچوب هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ایران میزبان شهرداری ارومیه بود و نهایتاً موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

عبدالرضا علیزاده سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از این شکست گفت: "به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. امروز شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. پیکان یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد و ما هم عملکرد خوبی داشتیم اما به نظرم بهبودی امروز استثنایی پاس داد و به او خسته نباشید می‌گویم. بهبودی واقعاً پیر نشده است و امروز استثنایی تقسیم پاس کرد. ما هم خوب ظاهر شدیم و در آخرین بازی دور رفت مقابل پیکان قرار گرفتیم و در دور برگشت قطعاً بهتر از این ظاهر خواهیم شد. تیم‌مان خیلی بهتر شده است و امروز هم می‌توانستیم 3 بر یک یا 3 بر 2 برنده بازی باشیم. برای نیم فصل دوم در چند پست بازیکن خوب جذب خواهیم کرد."

علیزاده در ادامه گفت: "با بربست هم صحبت کردیم، اما احتمال حضور او کم است، چون او درخواست مبلغ زیادی داشت و توافقی بین ما حاصل نشده است. با چند بازیکن دیگر هم صحبت کرده‌ایم و اگر بتوانیم یک پشت خط‌زن خوب جذب خواهیم کرد وگرنه رضایی خیلی خوب است. در اولین بازی دور برگشت باید مقابل گیتی پسند اصفهان قرار بگیریم و قطعاً بازی خوبی مقابل این تیم انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها