کد خبر : 1989441 | 04 دی 1402 ساعت 11:14 | 13.1K بازدید | 19 دیدگاه

دژاووی تلخ برای آرمان: دو فرصت‌سوزی مشابه!

آرمان رمضانی می‌توانست روز گذشته برای استقلال پیام‌آور شادی باشد ولی اخباری سد راه او شد.

دژاووی تلخ برای آرمان: دو فرصت‌سوزی مشابه!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دیدار برابر شمس آذر برای آرمان، مو به مو تکرار شد. مهاجم بلند قامت استقلال می‌توانست پاسخ اعتماد کادرفنی را به خوبی داده و با باز کردن دروازه گل گهر، سه امتیاز شیرین را به حساب تیمش واریز کند ولی این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه 65 مسابقه بود که علیرضا علیزاده در پشت محوطه جریمه خودی قصد داشت تا بازیکن استقلال را از پیش رو بردارد ولی مهدی مهدی‌پور با تیزهوشی، روی پای او آمد و پیمان بابایی توانست با یک توپ ربایی، آرمان رمضانی را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهد.

1970941

رمضانی که نزدیکی‌های خط محوطه جریمه گل گهر صاحب توپ شده بود، تصمیم گرفت تا از همان‌جا ضربه‌اش را روانه دروازه حریف کند. اما او زاویه موافق را برای هدف خود انتخاب کرد که محمدرضا اخباری تقریبا در همان نقطه ایستاده بود و به همین دلیل توانست شوت مهاجم استقلال را مهار کند.

این اتفاق دقیقا مشابه فرصتی بود که رمضانی برابر شمس آذر نیز از دست داد. در دقیقه 50 آن مسابقه و در شرایطی که بازی یک–یک مساوی بود، این‌بار آرش رضاوند توانست در محوطه جریمه حریف توپ‌گیری کرده و فرصتی را برای آرمان مهیا کند که نسبت به موقعیت روز گذشته، مناسب‌تر بود.

1970942

مهاجم بلند قامت استقلال در آن صحنه زاویه دیگر را برای ضربه‌اش انتخاب کرد که در آن صحنه نیز علیرضا جعفرپور، سنگربان شمس آذری‌ها موفق به مهار توپ شد و رمضانی را ناکام گذاشت.

البته آرمان در بازی با نماینده قزوین با سماجت خود و تعقیب توپ، از اشتباه خط دفاعی حریف بهره برد و استقلال را به گل دوم رساند و به نوعی آن موقعیت از دست رفته را به بهترین شکل ممکن جبران کرد ولی در دیدار روز گذشته برابر گل گهر، او فرصت جبران را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها