کد خبر : 1989457 | 04 دی 1402 ساعت 11:51 | 25.4K بازدید | 53 دیدگاه

توانایی عجیب مسی: هیچ آدمی مثل او ندیدیم!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از قدرت لیونل مسی در رهبری و کمک به بازیکنان هم تیمی‌اش صحبت کرده است.

توانایی عجیب مسی: هیچ آدمی مثل او ندیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، مسی نقش مهم و پررنگی در کسب عنوان قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر ایفا کرد و توانست آنها را به آرزوی دیرینه‌شان برساند. 

بسیاری او را دلیل اصلی قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام جهانی می‌دانستند و تعداد زیادی از بازیکنان آرژانتین هم این موضوع را به‌صورت علنی تایید کردند تا نشان دهند که این بازیکن چه جایگاه خاص و ویژه‌ای در ترکیب تیم ملی کشورش و در بین هم‌تیمی‌هایش دارد.

اسکالونی هم در طول یک‌سال اخیر بارها و بارها از این ستاره تیمش تعریف و تمجید کرده و حالا بار دیگر صحبت‌های جالبی را درباره قدرت رهبری و تاثیری که مسی بر دیگر بازیکنان آرژانتین دارد مطرح کرده است. 

1959966

سرمربی تیم ملی آرژانتین در گفت‌وگو با موی استار در این‌باره اظهار داشت: «مسی رهبر فوتبال است و وقتی صحبت می‌کند، به شما تضمین می‌دهم که کلمات درستی را ادا می‌کند و حسی که به هم‌تیمی‌هایش منتقل می‌کند چیزی است که پیش از این هرگز ندیده بودم. هیچ فوتبالیستی و هیچ آدمی چنین توانایی خاصی را ندارد. 

این واقعا باورنکردنی است و توضیح آن بسیار مشکل است. شاید بتوانم این را به شما بگویم اما فکر می‌کنم هر کسی باید آن را تجربه کند. حسی که او با حرف زدنش منتقل می‌کند، سبک نگاه کردنش به بازیکنان که همراه با تحسین است... توضیح این شرایط واقعا سخت است.»

دیدگاه‌ها