کد خبر : 1989461 | 04 دی 1402 ساعت 11:58 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

رقیب جدید بنزما: انتقال زمستانی ستاره اینتر به الاتحاد!

مدیران الاتحاد مذاکراتی را برای جذب الکسیس سانچز، ستاره اینتر، در پنجره زمستانی آغاز کرده‌اند.

رقیب جدید بنزما: انتقال زمستانی ستاره اینتر به الاتحاد!

به گزارش "ورزش سه"، سانچز پیش از این در فاصله سال‌های 2019 تا 2022 در اینتر حضور داشت و روزهای خوبی را هم سپری کرد اما در نهایت به عنوان بازیکن آزاد و به‌صورت رایگان از این باشگاه جدا شد و به المپیک مارسی پیوست. 

اما این بازیکن یک سال بعد و بار دیگر به عنوان بازیکن آزاد به سن سیرو برگشت تا بازهم پیراهن اینتر را به تن کند و این فصل 12 بازی در لیگ قهرمانان و سری آ انجام داده و دو گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است. 

با این حال، به نظر می‌رسد که دوران حضور این مهاجم اهل شیلی در این باشگاه این‌بار چندان طولانی نباشد و گفته می‌شود که باشگاه الاتحاد به‌صورت جدی خواهان انتقال او به عربستان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی است. 

1944365

مارسلو گایاردو که ماه گذشته هدایت الاتحاد را برعهده گرفت علاقه زیادی به همکاری با سانچز دارد و از مدیران این باشگاه خواسته که هرطور شده او را در همین پنجره زمستانی به خدمت بگیرند. 

پیش از این گفته شده بود که اینتر هم چندان از عملکرد سانچز راضی نیست و قصد دارد مهاجمی را در ژانویه جذب کند و جدایی او شاید حتی به آنها در جذب یک مهاجم خوب کمک کند. مهدی طارمی گزینه اصلی آنها برای خط حمله است اما احتمالا تا پایان فصل و اتمام قرارداد او با پورتو منتظر خواهند ماند.

دیدگاه‌ها