کد خبر : 1989468 | 04 دی 1402 ساعت 12:48 | 149.4K بازدید | 116 دیدگاه

در انتظار داغ‌ترین ژانویه

طارمی، امباپه و 8 ستاره جذاب: غول‌ها صف کشیدند

از 6 روز دیگر نقل و انتقالات زمستانی شروع خواهد شد و 10 مهاجم ارزشمند در دسترس خواهند بود. برای جذب برخی از آنها رقابت سختی وجود خواهد داشت.

طارمی، امباپه و 8 ستاره جذاب: غول‌ها صف کشیدند

به گزارش "ورزش سه"، به پایان سال 2023 نزدیک می‌شویم و از اول ژانویه (6 روز دیگر) پنجره انتقالات زمستانی باز خواهد شد و بدون شک بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد، در مرکز توجهات خواهند بود. پیدا کردن ستاره بزرگ در زمستان کار دشواری است ولی می‌توان روی بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است، حساب باز کرد.

از یک سو باشگاه‌ها با فروش این بازیکنان از جدایی رایگانشان جلوگیری خواهند کرد و از سوی دیگر حتی اگر با فروششان مخالفت شود، منعی برای مذاکره با آنها و عقد قرارداد برای تابستان وجود ندارد.

در این بین و با نگاهی به بازار، به 10 مهاجم برخورد می‌کنیم که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و برای زمستان در دسترس خواهند بود. این می‌تواند برای باشگاه‌هایی که نیاز به تقویت خود در فاز تهاجمی دارند، جالب توجه باشد.

1970970

در زیر نگاهی به این مهاجمان خواهیم داشت:

آنتونی مارسیال، 28 ساله (منچستریونایتد)

مهاجم فرانسوی در 13 بازی این فصل برای منچستریونایتد دو گل به ثمر رسانده است و پس از مدت کوتاهی حضور در سویا در اسپانیا به جمع شیاطین سرخ بازگشت. در سال 2015 برای جذب او از موناکو بیش از 80 میلیون یورو هزینه شد ولی جواب نداد.

مهدی طارمی، 31 ساله (پورتو)

از قرارداد طارمی با پورتو تنها چند ماه دیگر باقی‌مانده و او قطعا در پایان فصل از این تیم خواهد رفت ولی همچنان احتمال جدایی او در زمستان وجود دارد. مهدی در تابستان میلان و اینتر را علاقه‌مند به خود می‌دید و حتی از یکی دو تیم لیگ برتر نیز به عنوان خواهان او نام برده می‌شد. مهدی در پورتو ماند و حالا در زمستان قیمت انتقال او کمتر نیز شده است. پورتو که می‌داند مهدی تمدید نخواهد کرد، دو راه بیشتر ندارد. یا با رقمی کم راضی به انتقالش شود یا در پایان فصل ریسک جدایی رایگان او را قبول کند. اینتر جدی‌ترین تیم خواهان طارمی است.

1967867

آنخل دی ماریا، 35 ساله (بنفیکا)

مهاجم آرژانتینی سال‌هاست که در فوتبال اروپا حضور دارد و برای تیم‌های بزرگی نیز به میدان رفته است. او اکنون با 9 گل و 3 پاس گل در بنفیکا توانسته بدرخشد و قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود. هرچند گفته می‌شود او قصد بازگشت به روساریو سنترال را دارد، اما شاید با رسیدن یک پیشنهاد خوب، بار دیگر در فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد.

لوکا یوویچ، 26 ساله (میلان)

او در رئال مادرید شکست خورد. یوویچ با مبلغ 60 میلیون به رئال مادرید آمد، اما ناامید کننده بود و سال قبل رایگان راهی فیورنتینا شد. او وقتی در رئال بود مقطعی به اینتراخت بازگشت و بعداً در فیورنتینا تلاش کرد خودش را اثبات کند. یوویچ اکنون برای میلان بازی می‌کند و در سیزده بازی تنها سه گل به ثمر رسانده است.

میچی باتشوایی، 30 ساله (فنرباغچه)

از زمان اولین بازی بانشوایی برای چلسی که برایش بدون موفقیت بود، او برای دورتموند، والنسیا، کریستال پالاس، بشیکتاش و فنرباغچه بازی کرده است. او در این فصل در ترکیه 8 گل زده و سه پاس گل داده است.

1955744

اولیویه ژیرو، 37 ساله (میلان)

ژیرو با 37 سال سن، امسال 9 گل برای میلان زده و 6 پاس گل در سری آ به ثبت رسانده است. سن بالا هرگز مانعی برای ژیرو نبوده و او می‌تواند در هر تیم بزرگی همچنان در بالاترین سطح بازی کند. او قطعا گزینه‌ای جذاب خواهد بود.

ویسان بن یدر، 33 ساله (موناکو)

بن یدر در 33 سالگی همچنان غریزه گلزنی خود را در فوتبال فرانسه نشان می‌دهد. او در 16 بازی 8 گل به ثمر رسانده و یکی از مهره‌های تعیین کننده موناکو است. او سه فصل در سویا بازی کرد و آمار بسیار خوب در 138 بازی 70 گل را به ثبت رساند.

فیلیپه اندرسون، 30 ساله (لاتزیو)

بارسا در سال 2015 زمانی که یکی از بازیکنان برجسته لاتزیو در سری آ بود، او را در رادار خود داشت. این بازیکن که اکنون 30 سال سن دارد، عملکردش مانند گذشته نیست و در 24 بازی برای تیم ایتالیایی یک گل به ثمر رسانده است.

1966365

نیکولاس په‌په، 28 ساله (ترابزون)

او سال‌هایی ناامیدکننده در آرسنال داشت در حالی‌که گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه محسوب می‌شد. په په ولی در ترکیه توانسته بهتر کار کند. او برای ترابزون اسپور در هفت بازی دو گل زده و یک پاس گل به ثبت رسانده و عملکردش رو به بهبود است.

کیلیان امباپه، 25 ساله (PSG)

و اما می‌رسیم به جذاب‌ترین نام فهرست یعنی کیلیان امباپه. مهاجم فرانسوی یک بازیکن لوکس برای هر تیمی خواهد بود. او بند تمدیدش را در تابستان فعال نکرد و برای مدتی نیز از تیم اصلی کنار گذاشته شد ولی با شروع فصل و پس از توافقی محرمانه با باشگاه برگشت و توانسته بهترین گلزن تیمش باشد. از یک سو رئال او را می‌خواهد و از سوی دیگر پی اس جی در تلاش برای تمدید طولانی مدت با وی است. تصمیم با امباپه خواهد بود. مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازیکن در دسترس اروپا، تمدید می‌کند یا بالاخره راهی رئال خواهد شد؟

دیدگاه‌ها