کد خبر : 1989471 | 04 دی 1402 ساعت 12:47 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

اشتباه عجیب ناپولی: سرمربی را جا گذاشتند!

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، پس از شکست برابر رم مجبور شد با تاکسی از رم به ناپل برگردد.

اشتباه عجیب ناپولی: سرمربی را جا گذاشتند!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی نتوانست نمایش خوبی برابر رم ارائه دهد و با دریافت دو گل از شاگردان ژوزه مورینیو در این بازی شکست خورد تا کریسمس خوبی را سپری نکند.

این باخت و البته اظهاراتی که سرمربی رم پس از پایان این بازی مطرح کرده بود باعث شد که ماتزاری بسیار عصبانی و ناراحت باشد و این خشم را به خوبی در مصاحبه‌های پس از اتمام این دیدار و همچنین نشست خبری نشان داد. 

اما شرایط برای او از این هم بدتر شد، چرا که روزنامه ایتالیایی ریپابلیکا خبر داده که اتوبوس ناپولی منتظر حضور سرمربی این تیم نشد و بازیکنان و اعضای کادر فنی هم به غیبت او توجه کردند و بدون این که او سوار اتوبوس شده باشد به سمت ناپل راه افتادند. 

1970484

این اتفاق باعث شد که ماتزاری چاره‌ای جز این نداشته باشد که برای برگشت به خانه و طی کردن مسیر رم تا ناپل در نیمه شب پس از بازی از تاکسی استفاده کند و به تنهایی این مسیر را برگردد. 

آنها تعطیلی بسیار کوتاهی برای ایام کریسمس خواهند داشت و باید جمعه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم سری آ ایتالیا روبه‌روی مونزا به میدان بروند. 

مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و چهار امتیاز با بولونیا که در رده چهارم ایستاده فاصله گرفته است.

دیدگاه‌ها