کد خبر : 1989479 | 04 دی 1402 ساعت 13:10 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

خوزستان همچنان به پورموسوی ایمان دارد

آبی‌ها بردند و نجفی به تصمیمش لایک داد

شاید هر مدیر دیگری بود با همان اولین فشار و برای فرار از هجمه‌های شکل‌گرفته دم دستی‌ترین تصمیم را اتخاذ می‌کرد.

آبی‌ها بردند و نجفی به تصمیمش لایک داد

به گزارش “ورزش سه”، اوضاع در استقلال خوزستان به بدترین شکل ممکن پیش می‌رفت و حتی نمایش فنی برتر این تیم در بیشتر بازی‌ها نیز منجر به کسب نتیجه مطلوب برای آنها نمی‌شد و امتیازات یکی پس از دیگری از کف این تیم می‌رفت تا قعر جدول جا گرفته و نگرانی بزرگی بابت سقوط مجدد شکل دهند.

با حضور نجفی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه اما انتظار می‌رفت او که علی‌رغم سالیان متمادی حضور در بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های صاحب‌نام به عنوان مدیر، در اولین تصمیم و حضور فوتبالی‌اش دم و دستی‌ترین اقدام را به واسطه ناآشنایی با این رشته و فشار و هجمه‌های وارده، اتخاذ کند اما مسیر متفاوتی را در پیش گرفت.

نجفی با حضور در دنیای ورزش و فوتبال با شرایط متفاوتی مواجه شد؛ تیمی که در منطقه سقوط قرار گرفته و هجمه زیادی به آن وارد بود و همه منتظر تصمیم بزرگی بودند. با این حال «ثبات و اعتماد و ایمان» و « بهره‌گیری از پتانسیل کنونی» اتفاقی بود که  مدیرعامل آبی‌ها سرلوحه کاری خود قرار داد تا کادرفنی‌ای که موفق شده بود این تیم را به لیگ برتر بازگرداند «زمان کافی» برای نشان دادن توانایی خود را در اختیار داشته باشد.

1971005

این اعتمادبه‌نفس در ادامه به تمامی ارکان باشگاه و تیم بسط داده شد و ماحصل آن رشد بیشتر فنی تیم علی‌رغم کمبودهای شکل گرفته بابت مصدومیت و محرومیت‌ها بود. آنها از کسب نتایج نامطلوب به سمت نمایش بهتر و همراه با امتیاز پیش رفته‌اند. تا جایی که علی‌رغم شکست مقابل سپاهان همه بابت عملکرد فنی برتر این تیم مقابل مدعی اول لیگ نمره قبولی به شاگردان پورموسوی داده و در ادامه نیز آنها پرسپوليس را تا یک‌قدمی شکست پیش برده بودند. در نهایت برد مقابل مس رفسنجان همان اتفاق بزرگی بود که پورموسوی و البته نجفی بیش از هر کسی انتظار آن را می‌کشیدند، اولی برای اینکه نفس راحتی کشیده و برای فرار از منطقه سقوط امیدوارتر کار را دنبال کند و دیگری برای اینکه بابت تصمیم مدیریتی اتخاذ شده‌اش نمره قبولی دیگری را معطوف به خودش ببینید. شاید ساده‌ترین راه این بود که نجفی مدتی بابت تغییرات شکل داده، از زیر فشار و هجمه فاصله بگیرد اما او با اعتماد خود و ادامه نتیجه به دست آمده طی هفته‌های اخیر ، بار دیگر به عملکرد مدیریتی‌اش لایک داده و اکنون با امید بیشتر چشم به آینده دوخته است. دیدار با هوادار حتی این تیم را می‌تواند در نیم فصل به خواسته اصلی‌اش برای فرار از منطقه سقوط و نگرانی بزرگ نزدیک کرده و یک پنجره داغ در زمستان برای تقویت هر چه بیشتر تیم و در نهایت نمره قبولی برای اقدامات صورت گرفته در مسیر بقای تیم باشد.

نجفی و پورموسوی در کنار دیگر اعضای تیم و باشگاه که کاملا مشخص است این روزها با صداقت کاری بالا به دنبال حفظ سرمایه خوزستان هستند، ماموریت بزرگ حفظ استقلال را به نتیجه خواهند رساند؟

دیدگاه‌ها