کد خبر : 1989482 | 04 دی 1402 ساعت 13:25 | 6.8K بازدید | 18 دیدگاه

معاون رئیس جمهور هم توافقنامه را امضا کرد؛

ساخت ورزشگاه جدید تهران تا پایان دولت سیزدهم

در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور جزییات توافقنامه احداث مجموعه فرهنگی ورزشی جدید تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای امضا نهایی شد.

ساخت ورزشگاه جدید تهران تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش "ورزش سه"، سایت خبری معاون اول رئیس جمهوری با اعلام این خبر عنوان کرده محمد مخبر در این جلسه که وزرای ورزش و جوانان، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون اجرایی رئیس جمهور، شهردار تهران، دبیر هیئت دولت، سرپرست آستان حضرت امام خمینی (ره) و مقامات دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند، با اشاره به اهمیت ساخت یک ورزشگاه بزرگ چند منظوره برای رفع نیازهای کشور با توجه به علاقه و نیازهای نسل جوان، بر ضرورت تسریع در اقدامات و تصمیمات اولیه برای ساخت این مجموعه بزرگ ورزشی تاکید کرد. 
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌ها ساخت این ورزشگاه چندکاربردی به گونه‌ای است که در منطقه، خاص و نمونه خواهد بود، عنوان کرد: ترویج ورزش به ویژه ورزش قهرمانی به عنوان یکی از شاخص‌های رشد و توسعه هر کشور ارزیابی می‌شود که باوجود نسل جوان و علاقه‌مند به ورزش نیاز به ساخت چنین مجموعه ورزشی در شأن جوانان و مردم ایران و در تراز نظام جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته احساس می‌شد که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان دولت سیزدهم به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید. 

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این جلسه به دستورات و تاکیدات رئیس جمهور برای ساخت این ورزشگاه بزرگ اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های مستمر رئیس جمهور، معاون اول و هماهنگی بین دستگاهی مقدمات و تفاهم‌نامه‌های اولیه برای آغاز عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی انجام شده است. در ادامه این جلسه جزییات توافقنامه احداث این ورزشگاه، مدل‌های تامین اعتبار مالی و آغاز عملیات اجرایی مورد بحث و بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

دیدگاه‌ها