کد خبر : 1989485 | 04 دی 1402 ساعت 13:39 | 52.4K بازدید | 29 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال به این زوج اعتماد ندارد: ماموریت به نابغه برزیلی

جونی کالافات، استعدادیاب بزرگ و مدیر نقل و انتقالات رئال، مامور شده تا یک مدافع باکیفیت در بازار زمستانی پیدا کند.

رئال به این زوج اعتماد ندارد: ماموریت به نابغه برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فقط یک مدافع میانی تخصصی برای دو بازی بعدی خود در لالیگا دارد و در پایان سال 2023 با بحران مصدومیت و محرومیت در قلب دفاع روبه‌رو شده است. 

1970988

میلیتائو و آلابا صلیبی داده‌اند و ناچو نیز احتمالا دو بازی بعدی رئال را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. آنتونیو رودیگر تنها مدافع میانی در دسترس کارلو آنچلوتی برای شروع سال 2024 است تا نیاز رئال به خرید مدافع جدید بیش از پیش حس شود.

برنامه اولیه رئال خرید مدافع وسط در زمستان و حتی تابستان 2024 نبود و برای تابستان 2025 نیاز به خرید یک مدافع میانی حس می‌شد اما مصدومیت‌های صلیبی متعدد برنامه‌های رئال را تغییر داده است.

اخیرا کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود فاش کرد که در بازار زمستانی اگر مدافع میانی خوب پیدا کنند، قطعا برای خرید او اقدام خواهند کرد تا مشخص شود رئال جذب مدافع را در دستور کار دارد.

1970821

در همین رابطه مارکا نوشت که فلورنتینو پرز به جونی کالافات ماموریت داده تا به دنبال یک مدافع وسط باکیفیت و مورد اطمینان باشد. طبق این گزارش، در مدیریت رئال به زوج ناچو-رودیگر برای ادامه فصل اطمینان کافی ندارند و این زوج مورد اعتماد نیست. ناچو در این فصل دو بار اخراج شده و حضور اورلین شوامنی در قلب دفاع که پست مورد علاقه‌اش نیست نمی‌تواند ایده مناسبی برای ادامه فصل باشد.

1938011

میلیتائو در بهترین حالت ماه آوریل به میادین بر می‌گردد و اگر رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد، در دسترس خواهد بود. رئال ماه‌های فوریه و مارس بازی‌های دشواری پیش رو دارد و به همین دلیل کالافات باید یک مدافع میانی خوب در انتقالات زمستانی پیدا کند. رئال حالا نیاز فوری به یک مدافع دارد.

دیدگاه‌ها