کد خبر : 1989505 | 04 دی 1402 ساعت 14:36 | 15.7K بازدید | 13 دیدگاه

بنى و خواجو دختران ملى پوش در شرايط پايدار؛

انتقال پيكر مليكا محمدى از بم به شيراز

پيكر مليكا محمدى امروز با ارج گذارى در ورزشگاه فجر بم در حضور بسيارى از بازيكنان و مربيان ملى و باشگاهى فوتبال زنان ايران، به شيراز منتقل شد.

انتقال پيكر مليكا محمدى از بم به شيراز

به گزارش "ورزش سه"، در زمان تنظيم اين خبر پيكر مليكا محمدى بازيكن ملى پوش فوتبال زنان ايران در حال انتقال از ورزشگاه فجر بم به شيراز است و شرايط جسمى بهناز طاهرخانى و زهرا خواجوى نيز در بيمارستان پايدار است.

بهناز طاهرخانى و زهرا خواجوى دو ملى پوش فوتبال كشورمان بر روى تخت بيمارستان با نظر پزشكان معالج هنوز از درگذشت مليكا محمدى خبر ندارند و پيگير حال يكديگر هستند.

پيكر "مليكا محمدى" بازيكن برجسته و يكى از ستارگان تيم ملى فوتبال زنان ايران كه بر اثر حادثه تصادف خودروى كرايه‌اى بامداد سوم دى‌ماه، چشم از جهان فرو بست امروز به شيراز منتقل مى‌شود تا روز پنجشنبه در ورزشگاه حافظيه شيراز نيز ارج گذاشته شود.
تصميم نهايى براى محل خاكسپارى او در شيراز، قطعه نام‌آوران تهران يا محلى ديگر، توسط خانواده و مادر بزرگوارش كه از آمريكا در راه ايران هستند، گرفته خواهد شد.

•بنى و خواجو ملى پوشان ايران در شرايط پايدار

و اما در مورد وضعيت بهناز طاهرخانى و زهرا خواجوى دو ستاره ديگر تيم ملى ايران كه به همراه مليكا محمدى بامداد سوم دى در خودروى كرايه‌اى در ورودى شهر بم دچار سانحه شدند، بايد گفت شرايط آنها كاملا پايدار است.

اين سه ملى پوش شناخته شده و تأثيرگذار فوتبال زنان ايران كه به همراه اعضاى ديگر تيم، شامگاه دوم دى در منزل يكى از بازيكنان قديمى و اعضاى باشگاه خاتون بم براى صرف شام دعوت بودند در بازگشت به خوابگاه، دچار سانحه تصادف در خودروى كرايه‌اى مى‌شوند.

بهناز طاهرخانى با شكستگى مهره گردن و كتف روبه‌رو شده، به هوش آمده، ضريب هوشى او صبح امروز روى ٩ بوده و چند كلامى هم صحبت كرده و جوياى احوال دوستانش شده است.

طاهرخانى با لطف خدا بر خلاف برخى شايعات دچار خونريزى مغزى شديد نشده و تنها چند لخته‌ى خون تا اين لحظه در سر او وجود دارد كه با نظر پزشكان شرايط امروزش، نيازى به عمل جراحى نخواهد داشت.

زهرا خواجوى دروازبان تيم ملى و خاتون بم نيز با مو برداشتن لگن و شكستگى پا و دست راست روبه‌روست كه مى‌تواند روى تخت به آرامى و كمى چپ و راست شود.

اين دو ستاره تيم ملى كه در فوتبال زنان ايران به بنى و خواجو معروف هستند با مهيا شدن شرايط انتقال به تهران براى ادامه درمان به سرعت منتقل خواهند شد.

مسيرى منزلى كه بازيكنان تيم فوتبال خاتون بم در آن براى صرف شام دعوت بودند تا خوابگاه اين تيم ١٠ دقيقه با خودرو فاصله داشته است.

اعضاى باشگاه خاتون بم بين ساعت ٢ تا ٣ بامداد روز يك‌شنبه سوم دى‌ماه از حادثه ى تصادف دلخراش پيش آمده براى بازيكنان سرشناس خود مطلع شدند.

راننده مرد خودروى كرايه‌اى دچار آسيب شديد و جدى نشده است.

مليكا محمدى بازيكن فقيد ٢٣ فوتبال زنان ايران در ١٣ سالگى از آمريكا به ايران آمد و براى تيم‌هاى نوجوانان، جوانان و ملى بزرگسالان كشورمان با تعصبى خاص به ميدان رفت و سابقه بازى در باشگاهى سپاهان اصفهان و خاتون بم را در كارنامه داشت.

مليكا محمدى كه يكى از ستاره‌هاى اصلى تيم ملى محسوب مى‌شد و در فوتبال زنان ايران با لقب صخره خطاب قرار مى‌دادند.

پوريا تابان

دیدگاه‌ها