کد خبر : 1989510 | 04 دی 1402 ساعت 14:51 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

هوادار، مازندرانی‌تر از میزبان بود؛

یورش نساجی‌چی‌های سابق به قلعه وطنی!

بسیاری از بازیکنان ترکیب ثابت هوادار مقابل نساجی، سابقه بازی در این تیم مازندرانی را داشتند.

یورش نساجی‌چی‌های سابق به قلعه وطنی!

 به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر، نساجی مازندران مهمان هوادار تهران بود. در این مسابقه هوادار در نیمه اول با دو گل پیش افتاد اما با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تیم مازندرانی در نیمه دوم، بازی به تساوی کشیده شد تا امتیازات تقسیم بشود.

در این مسابقه پس از گلزنی ۲ بازیکن هوادار هیچ شادی خاصی از سوی گلزن‌های تیم ترتیب داده نشد چرا که محمد میری و کریم اسلامی سابقه بازی در نساجی را داشتند و نمی‌خواستند مقابل هواداران این تیم خوشحالی کنند.

در روزی که هوادار ایوب کلانتری، کاپیتان فصل گذشته نساجی را به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همراه خود نداشت، شش بازیکن دیگر این تیم یا سابقه بازی در نساجی را داشتند یا اهل مازندران بودند و مقابل تیم شهر خود قرار گرفتند.

1971021

کریم اسلامی، فریبرز گرامی و سبحان پسندیده سه بازیکن مازنی هوادار بودند که اسلامی و گرامی سابقه بازی برای نساجی را دارند. محمد میری، مرتضی منصوری و علیرضا حقیقی نیز دیگر بازیکنانی هستند که لباس نساجی را بر تن کرده‌اند. علاوه بر این بازیکنان، مسعود شجاعی، سرمربی جدید هوادار نیز تا همین فصل پیش پیراهن نساجی را بر تن داشت.

1971020

این مسابقه حواشی خاص خودش را هم داشت و چند تا از بازیکنان هوادار پیش از مسابقه تشویق شدند اما در طول بازی و هنگامی که جنجال‌ها بالا گرفت آنها نیز از خشم هواداران تیم میزبان در امان نماندند.

1971022

دیدگاه‌ها