کد خبر : 1989515 | 04 دی 1402 ساعت 14:58 | 35K بازدید | 10 دیدگاه

دوری طولانی مدت سیمیکاس

کلوپ بدترین خبر ممکن را تایید کرد

یورگن کلوپ تایید کرد که سیمیکاس را برای هفته‌های زیادی در اختیار نخواهند داشت و ابراز امیدواری کرد زمان ریکاوری او سریع باشد.

کلوپ بدترین خبر ممکن را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از تساوی خانگی برابر آرسنال خود را مهیای دیدار بیرون خانه مقابل تیم نوزدهم جدول یعنی برنلی می‌کند. برنلی دو روز پیش توانست در زمین فولام با دو گل برنده شود و با روحیه خوب برابر تیم دوم جدول قرار خواهد گرفت.

1969912

یورگن کلوپ در مورد چالش رویارویی با برنلی گفت: «من برای درک کیفیت برنلی به نتیجه بازی این تیم برابر فولام نیازی ندارم. فکر می‌کنم برنلی به راحتی می‌توانست امتیازهای بیشتری کسب کند، به‌خصوص اگر می‌توانستند از شانس‌های گلزنی بهتر استفاده کنند و واقعا شایسته حضور در این رتبه نیستند. خیلی اوقات اتفاق می‌افتاد که آنها واقعاً در بازی خوب بودند ولی نتیجه نمی‌گرفتند. من به ونسان کمپانی و ایده‌های خوبش در برنلی احترام زیادی می‌گذارم.»

کلوپ ادامه داد: «من تعداد زیادی از بازی‌های برنلی را تماشا کرده‌ام و از کاری که آنها انجام می‌دهند بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. روز شنبه آنها برابر فولام پاداششان را گرفتند. همه ما می‌دانیم که اگر یک‌بار برنده شوید و سه روز دیگر فرصت بازی داشته باشید، می‌خواهید دوباره برنده شوید و این دقیقاً همان چیزی است که ما از برنلی انتظار داریم. همچنین یک جو بسیار خوب در ورزشگاه. بهتر است آماده باشیم و خواهیم بود.»

1970863

کلوپ در مورد اینکه آیا جو گومز در غیاب رابرتسون و سیمیکاس غایب، می‌تواند پست دفاع چپ را به خوبی پوشش دهد یا خیر، گفت: «خواهیم دید. آیا جو می‌تواند همه بازی‌های پیش رو به میدان برود را نمی‌دانم. اینکه چه زمانی رابرتسون برمی‌گردد نیز مشخص نیست. کوستاس اکنون قطعا برای مدتی بیرون است و زمان دقیق بازگشت او را هم نمی‌دانم، باید ببینیم چه خواهد شد. من الان وقت نداشته‌ام به این موضوع فکر کنم، اما مطمئنم به گومز اعتماد داریم. مصدومیت سیمیکاس واقعا سخت بود و بدشانسی آورد. او به علت شکستگی استخوان ترقوه، مدت زیاد و نامعلومی با ما نخواهد بود. رابرتسون را نیز فعلا نداریم. امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن ریکاوری کنند.»

ژوتا برابر برنلی؟ «الان نمی‌خواهم حضور او را رد کنم و خواهیم دید. او هنوز با تیم تمرین نکرده است و ما فقط یک جلسه تمرینی کامل داشتیم، بنابراین رسیدن ژوتا شگفت‌انگیز خواهد بود اما شاید من غافلگیر شوم و همه چیز خوب پیش برود. او را روز جمعه دیدم و با تیم تمرین نکرد. هنوز نپرسیدم چه کسی در دسترس خواهد بود. تیم پزشکی باید به من اطلاع بدهد.»

دیدگاه‌ها