کد خبر : 1989522 | 04 دی 1402 ساعت 15:20 | 15.1K بازدید | 16 دیدگاه

استفاده همزمان از سه هافبک دفاعی؛

تاکتیک غیرمنتظره اوزونیدیس علیه اندیشه‌های نکونام

سرمربی یونانی گل‌گهر در مصاف با استقلال تصمیمی اتخاذ کرده بود که برای اولین مرتبه طی 13 هفته اخیر از او شاهد بودیم.

تاکتیک غیرمنتظره اوزونیدیس علیه اندیشه‌های نکونام

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته در حالی گل‎‌گهر و استقلال در ورزشگاه اختصاصی سیرجانی‌ها مقابل هم صف‌آرایی کردند که شاهد یک بازی جنگجویانه و قلدر از سوی بازیکنان دو تیم بودیم و دلیل آن هم اهمیتی بود که مربیان دو تیم به قسمت میانی زمین برای در دست گرفتن جریان بازی داشتند.

اما نکته قابل توجه این مسابقه این بود که اوزونیدیس برای اولین مرتبه از سه هافبک دفاعی به‌طور همزمان در ترکیب تیم خود استفاده کرده بود! 
غیبت روبرتو تورس که می‌توانست انگیزه‌های زیادی مقابل مربی سابقش داشته باشد، یکی از نکات ویژه مسابقه بود، اما سرمربی یونانی گل‌گهر در روزی که نوید عاشوری را هم به عنوان یکی از مهره‌های خلاق تیمش در اختیار نداشت، تصمیم گرفت تا به جای اضافه شدن هافبک‌های هجومی از سه هافبک دفاعی استفاده کند.

معمولا در بازی‌های قبلی گل‌گهر شاهد استفاده از علیزاده در کنار زنده‌روح یا حمید بوحمدان بودیم. این 3 هافبک معمولا با قدرت درگیری بالا در مسابقات حاضر می‌شوند و کادر فنی گل‌گهر برای اولین مرتبه آنها را به‌طور همزمان در ترکیب مورد استفاده قرار داده بود تا شاهد جنگ تمام عیاری میان این سه و بازیکنان خط میانی استقلال در طول مسابقه باشیم. 

جالب اینکه علی علیزاده هافبک گل‌گهر نیز در پایان مسابقه به این موضوع اشاره کرد و در حرف‌هایش به جنگندگی بالای تیم‌های نکونام اشاره داشت و معتقد بود که باید مقابل تیم‌های این مربی مثل خودشان بود و قلدرانه بازی کرد.

مصاف دو تیم درنهایت با تساوی یک بر یک تمام شد و با وجود حواشی زیادی که این مسابقه داشت، شاهد بازی پایاپایی از سوی بازیکنان گل گهر و استقلال در زمین مسابقه بودیم.

1971031
1971032

دیدگاه‌ها