کد خبر : 1989542 | 04 دی 1402 ساعت 16:26 | 19.6K بازدید | 13 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

سرالکس در کریسمس برای ما غذا سرو می‌کرد!

دیمیتار برباتوف می‌گوید در جشن کریسمس سرالکس فرگوسن و کارکنان باشگاه برای بازیکنان غذا سرو می‌کردند.

سرالکس در کریسمس برای ما غذا سرو می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، به گفته دیمیتار برباتوف، سنت کریسمس سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، به ایجاد حس "برادری" در بین بازیکنان این تیم کمک می‌کرد.

برباتوف گفته جشن کریسمس همیشه در یونایتد خاص بوده و سرالکس فرگوسن سنت‌های جالبی داشت.

برباتوف، کارشناس Betfair، با یادآوری جشن‌های کریسمس در یونایتد گفت: "به عنوان یک فوتبالیست، کریسمس به معنای بازی‌های بیشتر است و اگر شما خوش شانس باشید و تیم شما عملکرد خوبی داشته باشد، بیشتر برنده می‌شوید و بیشتر هم باید جشن بگیرید. در انگلیس اینطور است، بازی‌های زیادی وجود دارد، پس شما قطعا بیشتر از اینکه ناهار یا شام کنار خانواده باشید، درگیر فوتبال هستید. وقتی بازی‌های زیادی را در کریسمس انجام می‌دهید، طبیعتا بیشتر خسته می‌شوید. اگر در تیم شما صمیمیت زیادی وجود نداشته باشد، امکان دارد که خستگی‌ها منجر به مصدومیت شود و سپس روی روحیه تیم هم اثر بگذارد."

1971078

مهاجم سابق یونایتد در ادامه خاطراتش با مثالی از رفتار سرالکس فرگوسن برای حفظ وحدت تیمش گفت: "زمانی که در منچستریونایتد بودم، این قسمت از فصل همیشه خاص بود. ما تمرین می‌کردیم، سپس برای شام کریسمس به غذاخوری می‌رفتیم و سر الکس و کارکنان باشگاه برای ما غذا سرو می‌کردند. این یک سنت خوب بود، همه ما به عنوان یک تیم احساس برادری داشتیم. ما با هم شوخی می‌کردیم و فضای صمیمانه‌ای وجود داشت، مربی برای جشن کریسمس به ما غذا می‌داد، همه چیز سرگرم کننده بود. وقتی به خانه می‌رفتیم، شام کریسمس کنار خانواده را هم می‌خوردیم، اما باید حواستان را جمع می‌کردید که چه می‌خورید چون بازی داشتید. اگر یک مسابقه را از دست می‌دادی یا چند کیلو اضافه می‌کردی، نمی‌خواستی که با سرالکس روبه‌رو شوی."

دیدگاه‌ها