کد خبر : 1989566 | 04 دی 1402 ساعت 18:11 | 5.8K بازدید | 11 دیدگاه

صنعت نفت در لیگ می‌ماند؛

ربیعی: توقع بیجا از ذوب‌آهن نداشته باشید

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن پس از برتری مقابل صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که این تیم در آینده شرایط بهتری داشته باشد.

ربیعی: توقع بیجا از ذوب‌آهن نداشته باشید

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و پاسخگو خبرنگاران بود.

او در ابتدا وضعیت تیم خود و شرایط مسابقه را شرح داد و در ادامه نسبت به شرایط تیم های خوزستانی به ویژه صنعت نفت آبادان اظهاراتی داشت که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ویدئو: 320439

محمد ربیعی در ابتدای صحبت‌های خود شرایط مسابقه را شرح داد و گفت: به تیم اصیل و مردمی صنعت نفت آبادان خسته نباشید میگویم و خداقوت و خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان تیم خودم، هر دو تیم احتیاط کردند و ما در نیمه اول مقداری هجومی‌تر بودیم و بعد از اینکه به گل رسیدیم سعی کردیم فشار را در نیمه حریف نگه داریم، در نیمه دوم هم هر دو تیم تلاش کردند، آنها بازی را داخل زمین ما دنبال می‌کردند و ما به دنبال ضد حمله بودیم تا اندوخته گل‌های خود را افزایش دهیم، در نهایت بازی با همان یک گل تمام شد، به نظرم فوتبال بدی نبود، من به تیم خوب صنعت نفت و عبدالله ویسی بابت بازی خوبی که انجام دادند خسته نباشید می‌گویم.

ربیعی نسبت به عملکرد تیم داوری گفت: قضاوت داور مسابقه در این بازی بی‌نقص بود و در نزدیکی صحنه‌ها حضور داشتند.

ربیعی در مورد برنامه ذوب آهن در نیم فصل گفت: تیم ما به دو دلیل نیاز به تقویت دارد، دلیل اول اینکه تمام تیم‌ها به دنبال تقویت هستند و دلیل دوم مصدومیت دو بازیکن ما آرش قادری و سبحان خاقانی است که باید جای خالی آنها را پر کنیم، امروز هم علاوه بر این دو بازیکن محمد قریشی و فردین یوسفی را هم در اختیار نداشتیم، امیدوارم با مساعدت کارخانه ذوب آهن و مدیرعامل تیم این اتفاق بیفتند و تیم را تقویت کنیم.

ربیعی در ادامه نسبت به جایگاه ذوب آهن و هدف این تیم در ادامه فصل اظهار داشت: نمیتوانم در مورد این موضوع صحبت بکنم، هدف من از زمان حضور در تیم برنامه من ایجاد یک باور جدید و رفتار درست حرفه‌ای نسبت به موقعیت درستی که جوان‌های تیم دارند ایجاد کنم، ما امروز در ترکیب 20 نفره خود بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند، یک بازیکن امید ما دانیال ایری در ترکیب اصلی حضور داشت، مختاری و رضایی از جوان‌هایی هستند که در میدان حضور پیدا کردند، من هدفم ایجاد یک باور جدید در ذوب آهن است و نمیخواهم تیم را محدود به نتایج کنم، توقع بیجا نسبت به تیم ندارم.

او در ادامه اظهار داشت: در این باور جدید باید ذکر کنم که ما از 8 بازی اخیر خارج از خانه 17 امتیاز کسب کردیم، ذوب آهن در فصل گذشته در بازی‌های خارج از خانه پیروز نشده بود، یا به عنوان مثال در 3 بازی اخیر گلی دریافت نکردیم و این رویکرد رو به جلو است که باید ادامه دهیم، ما مقابل فولاد هم میتوانستیم بازی را موفق باشیم، داور در دادن کارت اشتباه کرد و ما را ده نفره کرد، به هر حال باید از الان به بازی بعدی فکر کنیم.

ربیعی نسبت به عملکرد ضعیفی که تیم‌های خوزستانی در این فصل کسب کردند گفت: خوزستان مهد فوتبال است و تماشاگران فوتبال فهمی دارند، خودم را در جایگاهی نمیبینم در این موضوع صحبت کنم، اما برای تیم فولاد و صنعت نفت، مخصوصا برای عبدالله ویسی، سیروس پورموسوی، امیرحسین پیروانی آرزوی موفقیت میکنم، ویسی پارسال کار مهمی کرد در حفظ تیم در لیگ برتر، به هر حال سال‌هایی این مسائل رخ می‌دهد. استان خوزستان برای من دنیایی از شگفتی و احترام است، این استان به فوتبال ایران خدمت زیادی کرده است و برای آنها آرزوی موفقیت میکنم.

او در انتها نسبت به سوال خبرنگار استان خوزستان نسبت به شرایط صنعت و باقی ماندن در لیگ گفت: بله، نباید عجول باشید، این اتفاق هست و سال گذشته صنعت نفت تا روز آخر با همین مشکلات جنگید، این انرژی در این شهر هست که مردم با این تیم زندگی میکنند، باید به این جمع و تیم خوبی که دارید زمان بدهید و حس میکنم از این گلوگاهی که هستید عبور کنید وضعیت بهتری تجربه می‌کنید.

دیدگاه‌ها